joi, 1 aprilie 2021

Ana Trestieni - 'Despre un BRANCUȘI' si un 'Întâi Aprilie'

 



De curand a aparut si cartea Anei Trestienei despre Brancusi.

 

Un "1 Aprilie" vazut de Ana Trestieni !

 

Întâi Aprilie

 

 

~*~

 

Ana Trestieni, 2017

 

Azi e 1 Aprilie.

 

Te păcălesc.

 

Îţi spun :

 

C-am părul alb,

 

Că-s plictisită,

 

Că-n pozele alb-negru stau îndrăgostită.

 

Că-n 2069 îmi schimb şi buletinul.

 

Că am primit zambile, narcise, brebenei

 

Şi am ţinut în mână un pumn de clopoţei.

 

Că-s moartă după fluturi latini, pardon, am vrut să spun poeţi.

 

şi-n fiecare luni mă duc la întâlnire.

 

M-aşteaptă chiar Felini, la Roma sau provincie,

 

Cu tigri, cu pantere, cu clovni, cu Mastroiani.

 

Atât te păcălesc.

 

 

~*~

Ana Trestieni













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu