duminică, 4 aprilie 2021

Jianu Liviu.Florian - Impresionant!

 

                                                                                                                                                              foto: IL


De ce sa nu zic?

Impresionant!

Dupa prima vizionare, am scris ce este mai jos.

Dupa a doua, am ramas si mai atent. si mai pe ganduri.

comparand coaja si scoarta si starea vechiului copac, cu a celor noi...

si, mai inainte, a ramurisurilor si lastarisurilor tinere...

DACA AR MAI FI AVUT RABDARE... accentuat, de la inceput, si api, repetat, si apoi, diluat,

imi sugereaza ca PRETUL RABDARII este PRETUL cerut CRESTERII ALTORA.

 

Apoi, Wittman...

Cu noi,

deasupra ierbii...

 

 

Cuantice DESFATARI

 

Daca nu as fi locuit toata viata intr.o tara in care nu aveam ce sa fac...

Ce sa fac?...

Lucrurile mergeau singure...

la bunul meu plac...

 

mie imi ramanea numai sa urc in cate un copac...

si sa scriu... sa compun... poezie...

 

apoi...

sa cobor...

si sa mi tainui

privirilor tuturor

si plimbarile....

 

oricum,

eram stapanul absolut

al continentului meu...

 

al tuturor

cangurilor

viitorului amintirilor...

 

daca nu as fi locuit toata viata intro tara cat Tara

in care

animalele se cresteau singure...

vegetatiile se cresteau singure...

plantatiile se cresteau singure...

 

si eu ce sa fac?

 

Mai trimiteam

de la catedra ranchului meu

cateva fire de iarba

iesindu-mi din par,

 

si vecinilor mei,

nevazuti,

necunoscuti,

ca si mine...

 

ei,

le puneau pe muzica si vocile lor,

si

uite asa

Marea intorcea la mine cate-un ecou!

 

Prilej bun

sa imi continui

inspirarile mele!

Ei!

nu se poate si fara sa dai afara

si ceva din ce ai inuntru, in tine!

 

Greu de inteles

de ce nu se respira

si prin

mastile noastre de sticla

si

intotdeauna prin lume

circula cei mai alesi

si reprezentativi

 

ai bucuriilor si pacilor noastre

din porumbei!

 

cu rezultate

de cuantic mai mica masura!

 

 

5 aprilie 2021

 

~*~

Multumim frumos!

Maxima sanatate si tot ce va doriti!

Jianu Liviu.Florian


                                                                                                                                                        Învățătorului






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu