vineri, 13 ianuarie 2023

Diplomă de Merit - Scriitorului IOAN MICLAU-GEPIANU din AUSTRALIA

 



Distinsului Domn și Bun Frate Român GHEORGHE A STROIA
Există un Dumnezeu în Ceruri, și Un Eminescu printre Români.
Nu găsesc Cuvintele, superlativele ce trebuie să-mi izvorască acum din toată ființa mea,
căci prea a fost puternic impactul asupra sufletului meu. nu vor acoperi beneficiul
extraordinar venit cu acest Premiu Internațional ”Laudatio Princeps” dăruit mie de Domnia Voastră prin Institutul de Cultură ”ARMONII CULTURALE” al cărui ziditor sunte-ți
Domnia Voastră.
     Trebuie să mă reculeg din învelișul universalei mele imaginații, în care plutesc încă:
-O fi întradevăr ori eu visez, ca întotdeauna!
O asemenea onoare, o văd o îngăduință de la lumina Dumnezeească al Divinului  - Dumnezeu!
   VĂ MULȚUMESC FOARTE MULT, CU CEL MAI PROFUND RESPECT ȘI ALEASĂ
PREȚUIRE! LA MULȚI ANI CU SPOR ȘI SĂNĂTATE!
Ioan Miclău-Gepianu
Australia



Mult Stimate Domnule, Ioan Miclău Gepianu,
Aceste frumoase Sărbători creștine, după anii pandemiei prevestesc pentru Domnia voastră o încununare a succeselor clădite cu drag, atenție și pricepere de maestru. Suntem mândri de a vă  găsi ca element de frunte printre colaboratorii noștri care închină mult talent și timp promovării literaturii române,  României și a tot ce este românesc, 
 Cu deosebită stimă, 
Melania Rusu Caragioiu
Vicepreședintă ASRAN, Asociația Scriitorilor Români din America de Nord









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu