sâmbătă, 17 august 2019

PAVEL RATUNDEANU-FERGHETE - ÎN VEŞNICII




ÎN VEŞNICII



~*~


Din adânc de suflet

ca poet-plugar cuget,

întorc brazda afânată pentru marea recoltă

ca om îmulțit în har cu artă:

cuvintele să-mi umple marele habar

cuprizând înăuntru întregul rai-plai îmulțit, în har,

belşugul strugure, de încredere

cu aşezare social umană

din şezătoare muncitoare

primenind izvoare,

în ape curgătoare

de dragoste şi dor de Românie profundă şi mare crescute mănos sub soare,

că țara mi țară  de dor şi eu cu făinoşag şi cu drag

de Romània,

în drept de prețuire candidat la fericire,

că din pământul tău Românie, iubire,

mă nasc,

mă hrănesc şi cresc

şi-n pământul tău artistic mă rentorc să hodihnesc

în principii de Biblii, în veşnicii.


~*~


PAVEL RATUNDEANU-FERGHETE







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu