marți, 30 iulie 2019

PAVEL RATUNDEANU-FERGHETE - FERICIRE, DREPT IUBIRE LA FERICIRE




FERICIRE, DREPT IUBIRE LA FERICIRE



~*~

MOTTO: "VIAȚA DIN VIAȚĂ nu ți dată
s-o condamni la moarte, crudă reaitate,
s-o omori,
s-o distrugi, s-o desfințezi din corola de lumini,
stare de spirit, de veşnicii, de minuni Eminescu albastre dezinteresate în oferte
de dragoste
şi amor cutezător
la curți de dragoste şi dor
şi mai am un singur dor la marginea mării-
Mesia iubirii natura naturii firii..."

Ție, Preoteasa, nu-ți pare rău,
deşi la noi e mai rău fără de rău,
dar mie din contră, om de omenie,
că eu extraordinar îmulțit cu talanții nativ, în har,
eu concret, regret ca poet, pricepându-mă să scriu poezie,
ca vaca la balet/cu pensula infernal pe şavalet,
regret că nu-mi eşti dascal,
un super reper de caracter, pricipial moral,
ştiind, dragule:
cu răul, n-aduni binele..., cu răul nu treci nici părăul,
ci cu dragostea fără limite, fără secrete, nu eşti dificil, zgomotos, ca stare de  bine, stare de spirit,
ci un luminat răsfățat, în realitatea crudă aur cenuşiu strecurat
ca viața o biruință având ca Simona Halep bunăcuvință, voință, pasiune în dimensiune de înțelepciune
şi perseverență pentru realitatea performanță, România profundă şi mare,
România națională dodoloță, un național colosal monumental punctual uriaş natural cu potențial
raportat "el d'oro"la universal mondial: pace şi pâine
trasă-n mâine provita pentru poimâine-
liturghie-n spice,
de stea logoste ca Vica şi țara  mea,
ca nevasta mea dragostea la care am visat ca la aur cenuşiu luminat,
ca biruință şi conştiință nesofisticată fericire, artă,drept iubire la înviere,
în Carpații cu frați să răsar, îmulțit om potrivit sfințit, în har,
deşi n-am apus vreodată în vogă, că vatra mi vatră de piatră-inimă, patrie limba română
făcută de Dumnezeu nouă cu îndemână
fără să apună trăind cu românii ei laolaltă
cu îndemână
provita pentru frați
având crucea ta atârnată de cer,
în Carpați, pe Golgota,
că frații ca frați, în Carpați trăiesc nedespărțiți deolaltă niciodată,
nedeslipiți de vatră:
fericire, drept iubire la înviere.


~*~

PAVEL RATUNDEANU-FERGHETE








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu