Lumina de la Ierusalim
- Dovada dreptei credinte "Veniti sa luati
Lumina",
rasuna chemarea lui Hristos in fiecare an.
Rasuna peste
veacuri cu dragoste si speranta. Hristos s-a rastignit, a murit si omorand
moartea a inviat, daruind lumii Lumina. Lumina Mantuirii, Lumina Invierii care
sa ne ridice din pacat. Si pentru a despietri inimile noastre, pentru a ne
arata Calea, Adevarul si Viata, a lasat peste veacuri minunea Sfintei Lumini.
Dincolo de orice explicatie stiintifica, dainuie coborarea din cer a Sfintei
Lumini, la Pastile nostru ortodox, ca o dovada a dreptei credinte. Cine nu
crede inca in Hristos, cine nu crede in singura lui Biserica,Biserica Ortodoxa,
sa mearga la Ierusalim de Pasti si sufletul i se va lumina si trezi la Viata
cea adevarata. Acesta este apelul nostru ecumenic si de altul nu vrem sa stim.
Va reproducem mai jos cateva marturii despre Sfanta Lumina. Cercetati-le si
credeti! De ce nu sunt ele mediatizate? De ce nimeni in lume nu deschide gura
despre aceasta mare minune? De ce sunt televizate in direct o multime de
lucruri lipsite de orice importanta dar despre minunea Sfintei Lumini se feresc
cu totii sa zica ceva? Pentru ca cei care conduc prin mass-media opinia publica
stiu puterea acestei minuni si nu doresc intoarcerea la ortodoxie. Nu doresc ca
oamenii sa se intoarca la Dumnezeu cu adevarat. Pentru ca atunci ar deveni
liberi si nu ar mai putea fi dominati si manipulati.
1. ASA SE APRINDE SFANTA LUMINA LA IERUSALIM, LA PASTELE ORTODOX
de Parintele Cleopa in "Pelerinul roman"
Cand am fost la Ierusalim in
anul 1974, am slujit Prohodul Mantuitorului cu
Patriarhul Benedict, ce avea 97 de ani, in Vinerea Sfintelor Pasti.
Prohodul s-a terminat aproape de ziua in Sambata
Sfintelor Pasti. Iar, cand citeste Evanghelia: "si au pecetluit Mormantul
impreuna cu custodia", atunci intra armata in Biserica si se duce si
stinge cele 40 de candele de aur de la Sfantul Mormant si pe lespedea Sfantului
Mormant ce are 3.5 m lungime si 2.5 m latime pun pecetea, preotii au pus deja vata
foarte groasa acolo, ca atunci cand va veni lumina sa o ia si s-o dea aprinsa
la popor. Vine armata si pune trei sigilii pe usa Sfantului Mormant, sigiliul
armatei evreiesti, engleze si arabe, am vazut cu ochii aceasta. Pe urma s-au
stins cele 2770 de candele din tot mormantul, caci cele 40 de candele de aur
sunt in Sf. Altar, unde este piatra pe care a fost pus trupul lui Iisus.
Sfantul Mormant are mai multe Altare, armenii si monofizitii si maronitii au
altarele lor. Sambata dimineata s-au stins toate candelele si la Mormantul
Domnului si pe Golgota, peste tot. Iar in Mormant ramane numai putina lumina ce
vine prin niste gemulete mici de la zi, caci sus sunt galerii la Sfantul
Mormant. Raman calugari de straja, caci Biserica are multe odoare, se inchide
Biserica si se duc toti acasa dupa Prohod, pana Sambata la orele 11.
Pe la orele 11, armata este de foarte mare folos, te intreaba: Esti ortodox, treci aici! Esti catolic, ai un alt loc. Fiecare religie are locul ei. Apoi intra toata lumea linistita in Biserica si deodata intra 20 de mitropoliti imbracati in vestminte si 400 de preoti. Nu se intra in Mormant cu aparate de fotografiat cu blitz, in mormant nu-i voie, trebuie sa fie numai lumina de la zi. Fiecare are in mana lui cate un smoc de 33 de lumanari, atatea cati ani a avut Domnul nostru Iisus Hristos. Pe la orele 12, la amiaza, vine si Patriarhul, descult si cu capul gol, imbracat intr-o camasa alba de matase cu maneca larga. Lumanarile, cele 33, sunt lipite deolalta si au pictata Invierea lui Hristos pe ele si se vand in magazinele din Ierusalim. Patriarhul este controlat de armata in fata a mii de oameni, ca nu cumva sa aiba ceva de aprins si sa se spuna, ca a facut ceva si s-a aprins Sfanta Lumina. Dupa aceea, episcopii il imbraca. Stiharul alb ramane pe el, il imbraca cu toate vesmintele de Patriarh. Numai bine se fac orele 13, iar pe la orele 13, Patriarhul se roaga in trei limbi: "Sa ne rugam sa vie Sfanta Lumina!" Arabii striga, bat din palme, aclama. Patriarhul este tinut de diaconi atunci cand cade in genunchi si tine rugaciunea lui cam o jumatate de ora. Pe la orele 12 a fost inceputa Vecernia, iar cand se termina rugaciunea de chemare a Sfintei Lumini, numai ce auzi in Biserica: "Kirie eleison, Gospodi pamilui, Doamne miluieste" - fiecare striga in limba lui. Patriarhul sta in genunchi si exact cand a ajuns Vecernia la cantarea "Lumina lina a sfintei slave a Tatalui ceresc..." a intrat in Biserica un nor azuriu albastru, la care nu te puteai uita, ca te orbea. Din nor a fulgerat de 3 ori, un fulger a trecut peste Catapeteasma (Iconostas), peretele ce desparte Altarul de popor si s-a dus lin, drept la mormantul lui Hristos, cand a atins piatra de pe Sfantul Mormant, toata vata de pe el s-a aprins si toate candelele s-au aprins singure. La cei din balcoanele de sus li s-au aprins singure lumanarile in maini. Patriarhul a chemat armata, care a rupt sigiliile si cand s-au deschis usile de la Sfantul Mormant, inauntru era un cuptor mare de vapaie de foc, o vapaie albastruie-alba. Patriarhul are niste cutii mari cu cheite si cu manere si cu multe gauri. Patriarhul ia vata aprinsa si o baga cu foc in cutii si lumina tasneste prin gaurile cutiilor si apoi le incuie cu cheita si ia cutiile de manere, iar diaconii merg inainte si havashi (soldati) cu culioane rosii, ca protopopii si cu bastoane de argint, care-l pazesc pe Patriarh si merg prin mijlocul Bisericii cu vasele cu lumina si striga: "Veniti de luati Lumina!"
De la lumina Patriarhului mii si mii de lumanari se aprind, ca tasneste prin gaurile acelea ca razele soarelui. Catolicii, ca sa nu ia lumina de la noi, de la ortodocsi (sunt 6 candele in> dreapta si 6 candele in stanga), catolicii iau din candelele din dreapta, iar armenii din stanga, iar la noi s-a aprins chiar pe Mormantul lui Hristos.
Lumina aceasta a Invierii se aprinde numai la Pastile Ortodox, la cele catolice nu se aprinde. Lumina sfanta s-a aprins in data de 14 aprilie 1974, in Sambata de Pasti, la orele 13:30. Cand s-au aprins lumanarile, incep toacele cele de argint, clopotele cele facute de Constantin cel Mare, sute de cadelnite si in glasul lor incepe a se inconjura Bisericuta si a se canta: "Invierea Ta, Hristoase Dumnezeule, ingerii o lauda in ceruri..." cand canta atatea coruri, in mireasma de tamaie si in marea de flacari, parca nu mai esti pe pamant, parca esti in cer si nimeni nu s-a ars vreodata de atatea lumini. Aceasta cantare, de la Vecernia Duminicii, tine pana Duminica dimineata. Se canta acum "Hristos a inviat!" in toate limbile pamantului. Lumina este imateriala, timp de 2 minute dai pe fata cu ea si nu te arde. Lumina aceasta, ce vine singura din ceruri in Sambata Pastilor, este LUMINA CU CARE HRISTOS S-A COBORAT LA IAD, cum zice Isaia: "Cei ce sedeau in intuneric vor vedea lumina mare". La noi a venit Iisus cel Inviat, Dumineca. Iisus a predicat in Iad Evanghelia, vreme de 33 de ore si 3 zile, asa scrie in Penticostar. De Joi pana Vineri seara e o zi, de Vineri seara pana Sambata seara o zi, de Sambata seara pana Duminica seara este o zi, asa se calcula la evrei. De Vineri de la orele 15 pana Duminica, Sambata spre Duminica, la orele 24 (12 noaptea) sunt exact 33 de ore. Din Iad, Iisus i-a scos numai pe cei ce credeau ca Iisus va veni in lume, nu i-a scos pe toti de acolo.
Clopotul cel mare de la Mormantul Domnului, facut din aur, in Vinerea Sfintelor Pasti, il plange pe Mantuitorul pentru ca a murit, se trage singur, rar si cu jale, Bang, Bang. Grecii mi-au spus cum boceste clopotul cel mare si ca se trage singur, iar cand vine Invierea, tot singur se trage si suna foarte repede si cu veselie si le acopera pe toate celelalte clopote.
Pe la orele 11, armata este de foarte mare folos, te intreaba: Esti ortodox, treci aici! Esti catolic, ai un alt loc. Fiecare religie are locul ei. Apoi intra toata lumea linistita in Biserica si deodata intra 20 de mitropoliti imbracati in vestminte si 400 de preoti. Nu se intra in Mormant cu aparate de fotografiat cu blitz, in mormant nu-i voie, trebuie sa fie numai lumina de la zi. Fiecare are in mana lui cate un smoc de 33 de lumanari, atatea cati ani a avut Domnul nostru Iisus Hristos. Pe la orele 12, la amiaza, vine si Patriarhul, descult si cu capul gol, imbracat intr-o camasa alba de matase cu maneca larga. Lumanarile, cele 33, sunt lipite deolalta si au pictata Invierea lui Hristos pe ele si se vand in magazinele din Ierusalim. Patriarhul este controlat de armata in fata a mii de oameni, ca nu cumva sa aiba ceva de aprins si sa se spuna, ca a facut ceva si s-a aprins Sfanta Lumina. Dupa aceea, episcopii il imbraca. Stiharul alb ramane pe el, il imbraca cu toate vesmintele de Patriarh. Numai bine se fac orele 13, iar pe la orele 13, Patriarhul se roaga in trei limbi: "Sa ne rugam sa vie Sfanta Lumina!" Arabii striga, bat din palme, aclama. Patriarhul este tinut de diaconi atunci cand cade in genunchi si tine rugaciunea lui cam o jumatate de ora. Pe la orele 12 a fost inceputa Vecernia, iar cand se termina rugaciunea de chemare a Sfintei Lumini, numai ce auzi in Biserica: "Kirie eleison, Gospodi pamilui, Doamne miluieste" - fiecare striga in limba lui. Patriarhul sta in genunchi si exact cand a ajuns Vecernia la cantarea "Lumina lina a sfintei slave a Tatalui ceresc..." a intrat in Biserica un nor azuriu albastru, la care nu te puteai uita, ca te orbea. Din nor a fulgerat de 3 ori, un fulger a trecut peste Catapeteasma (Iconostas), peretele ce desparte Altarul de popor si s-a dus lin, drept la mormantul lui Hristos, cand a atins piatra de pe Sfantul Mormant, toata vata de pe el s-a aprins si toate candelele s-au aprins singure. La cei din balcoanele de sus li s-au aprins singure lumanarile in maini. Patriarhul a chemat armata, care a rupt sigiliile si cand s-au deschis usile de la Sfantul Mormant, inauntru era un cuptor mare de vapaie de foc, o vapaie albastruie-alba. Patriarhul are niste cutii mari cu cheite si cu manere si cu multe gauri. Patriarhul ia vata aprinsa si o baga cu foc in cutii si lumina tasneste prin gaurile cutiilor si apoi le incuie cu cheita si ia cutiile de manere, iar diaconii merg inainte si havashi (soldati) cu culioane rosii, ca protopopii si cu bastoane de argint, care-l pazesc pe Patriarh si merg prin mijlocul Bisericii cu vasele cu lumina si striga: "Veniti de luati Lumina!"
De la lumina Patriarhului mii si mii de lumanari se aprind, ca tasneste prin gaurile acelea ca razele soarelui. Catolicii, ca sa nu ia lumina de la noi, de la ortodocsi (sunt 6 candele in> dreapta si 6 candele in stanga), catolicii iau din candelele din dreapta, iar armenii din stanga, iar la noi s-a aprins chiar pe Mormantul lui Hristos.
Lumina aceasta a Invierii se aprinde numai la Pastile Ortodox, la cele catolice nu se aprinde. Lumina sfanta s-a aprins in data de 14 aprilie 1974, in Sambata de Pasti, la orele 13:30. Cand s-au aprins lumanarile, incep toacele cele de argint, clopotele cele facute de Constantin cel Mare, sute de cadelnite si in glasul lor incepe a se inconjura Bisericuta si a se canta: "Invierea Ta, Hristoase Dumnezeule, ingerii o lauda in ceruri..." cand canta atatea coruri, in mireasma de tamaie si in marea de flacari, parca nu mai esti pe pamant, parca esti in cer si nimeni nu s-a ars vreodata de atatea lumini. Aceasta cantare, de la Vecernia Duminicii, tine pana Duminica dimineata. Se canta acum "Hristos a inviat!" in toate limbile pamantului. Lumina este imateriala, timp de 2 minute dai pe fata cu ea si nu te arde. Lumina aceasta, ce vine singura din ceruri in Sambata Pastilor, este LUMINA CU CARE HRISTOS S-A COBORAT LA IAD, cum zice Isaia: "Cei ce sedeau in intuneric vor vedea lumina mare". La noi a venit Iisus cel Inviat, Dumineca. Iisus a predicat in Iad Evanghelia, vreme de 33 de ore si 3 zile, asa scrie in Penticostar. De Joi pana Vineri seara e o zi, de Vineri seara pana Sambata seara o zi, de Sambata seara pana Duminica seara este o zi, asa se calcula la evrei. De Vineri de la orele 15 pana Duminica, Sambata spre Duminica, la orele 24 (12 noaptea) sunt exact 33 de ore. Din Iad, Iisus i-a scos numai pe cei ce credeau ca Iisus va veni in lume, nu i-a scos pe toti de acolo.
Clopotul cel mare de la Mormantul Domnului, facut din aur, in Vinerea Sfintelor Pasti, il plange pe Mantuitorul pentru ca a murit, se trage singur, rar si cu jale, Bang, Bang. Grecii mi-au spus cum boceste clopotul cel mare si ca se trage singur, iar cand vine Invierea, tot singur se trage si suna foarte repede si cu veselie si le acopera pe toate celelalte clopote.
Uiti ca esti pe fata pamantului. i..s In jurul Sfantului Mormant sunt scaune pentru ambasadori, fiecare tara are un reprezentant, care vede Sfanta Lumina.
Eu am adus la Manastirea Sihastria, Sfanta Lumina, intr-un felinar de acela si candelele noastre ard din 1974 cu Sfanta Lumina de la Sfantul Mormant. Cand a fost parintele Petroniu la Sfantul Mormant, Sfanta Lumina a venit asa: Cand s-a facut rugaciunea pentru Sfanta Lumina, deodata a venit un stalp de foc si s-a speriat toata lumea, a venit deasupra Sfantului Mormant si (focul) s-a despicat in trei, un stalp de foc a mers la Golgota, unul la Mormantul Domnului si unul la Biserica Sfintei Invieri. In trei stalpi s-a facut Lumina aceasta, caci nu vine in fiecare an la fel, aici sunt taine mari. De aici, ar trebui catolicii sa se intoarca la Pastile ortodox, dovada adevarului: Sfanta Lumina! Catolicii trebuie sa se intoarca la ortodoxia credintei, caci au facut mare greseala cand au modificat data Pastilor, dupa voia lor si nu dupa voia lui Dumnezeu. Iata o minune, care de 2000 de ani se tot repeta, dovada Invierii sigure a lui Iisus Hristos. Dar ce sa spuna sectarii, ca ei n-au nici Pasti, nici Craciun, toate le fura de la ortodocsi? Ortodoxia este singura credinta mantuitoare, care il mantuie pe omul creat de Dumnezeu !
2. SF.LUMINA SE APRINDE NUMAI LA ORTODOCSI.
MINUNEA ANULUI 1326
Parintele Cleopa
In anul 1326 erau trei sultanate turcesti, unul in Damasc, unul in Egipt si unul in Babilon. Ce au zis turcii? Cand vin crestinii la Ierusalim sa serbeze Pastile, sa nu le dam voie sa slujeasca, pana ce nu vor plati taxa de 9000 de bani de aur, caci turcii nu cred in Hristos. Patriarhul ortodox Ioachim n-a avut de unde sa plateasca suma, pentru ca crestinii ortodocsi erau putini in Ierusalim si doar 100 de preoti, caci erau religii altele, de tot felul.Dar sunt doua strazi de armeni in Ierusalim, mosieri, bogati mari, ei au zis: Platim noi taxa! Dar turcii i-au intrebat: "De ce iese Sfanta Lumina numai la ortodocsi si nu iese si la voi ?" Armenii au zis: "Pentru ca ortodocsii, numai ei slujesc la Mormantul lui Hristos si pe noi ne-au dat la o parte". "Dar, daca veti sluji voi, va veni Lumina?" "Noi platim si taxa - au zis Armenii - si Lumina va veni la noi la Armeni!" Turcii au zis: "De nu iese lumina la voi, o s-o patiti !" Noi ii scoatem pe ortodocsi din Mormant - si l-au luat pe Patriarhul Ioachim si l-au inchis in Manastirea Sfantul Sava, din Ierusalim, cu toti preotii. A zis Patriarhul: "Daca nu ne lasati sa facem slujba la Mormantul lui Hristos, o sa facem la Biserica Sfantului Iacob, care este aproape de Mormant, iar turcii le-au dat voie ortodocsilor la aceasta. Dar, turcii au pus de paza peste ei doi turci, generali de armata, ca sa nu vina vreun crestin la Mormant. Crestinii au inceput a plange si au zis ca s-a suparat Dumnezeu pe ei si i-a indepartat de la Mormantul lui Hristos, dar Patriarhul le-a zis: "Nu va temeti, ca are sa se faca minune mare!" Armenii ziceau, ca Lumina la ei o sa vina. Iar Patriarhul zicea, ca de va vrea Hristos sa iasa Lumina la ei, n-avem noi, ortodocsii, ce face.
Armenii au facut slujba si ziua si noaptea, dar n-a mai venit Sfanta Lumina.
Turcii au zis: "De ce n-a venit Sfanta Lumina, ca ati platit taxa?" In timp, ortodocsii faceau slujba tocmai a doua zi, pe cand rasarea soarele si cand a zis Patriarhul: "Hristos a Inviat!", un stalp de marmora din Biserica Sfantul Iacob a crapat si a iesit Sfanta Lumina in varful stalpului. Patriarhul a pus o scara si au luat Sfanta Lumina din varful stalpului si in acest fel, Sfanta Lumina a iesit tot la ortodocsi. Generalul turc de pe varful stalpului, care pazea acolo pe stalp, a strigat:
"Cred in Hristos!" Celalalt general de langa el i-a si taiat pe loc cu sabia, capul, celui ce a strigat ca el crede in Hristos. Moastele acestui general turc convertit si martir al Sfintei Lumi-ni, le-am sarutat si eu, sunt acolo in Ierusalim si acest turc este martirul Sfintei Lumini. Vazand turcii ca Sfanta Lumina a iesit tot la ortodocsi, au pus un ciubar cu murdarie inaintea usii Sfantului Mormant si fiecare armean trebuia sa manance cate o lingura de murdarie si in acest fel i-au spurcat turcii pe armeni. Anul 1326. De atunci a ramas o zicala: "Este bine sa te duci cu Armenii la Biserica, dar sa nu mananci cu ei, ca ei cauta sa te spurce, asa cum i-au spurcat turcii pe ei, cand n-a venit Sfanta Lumina". Distanta de la Sfantul Mormant pana la Biserica Sfantului Iacob unde s-a aprins Sfanta Lumina este de 100m. Stalpul de marmura, crapat, este pus in Altarul Bisericii Sfantului Iacob. Aceasta este minunea cu armenii, din anul 1326. Generalul turc convertit si martir al Sfintei Lumini este pus in Biserica Sfantului Iacob. De aici se vede ca Iisus Hristos, numai o Biserica a intemeiat - pe cea Ortodoxa - aceasta este mantuirea lumii. Sfanta Lumina este dovada sigura, ca numai ortodocsii sunt pe calea adevarului pur al lui Hristos, drum ce duce sigur la ceruri. Lumina de la Ierusalim de Preot Constantin Galeriu in Duhovnici romani in dialog cu tinerii, Editura Bizantina, Bucuresti, 1997 De cand este cunoscuta minunea Sfintei Lumini Pascale? Avem marturii inca din timpul patriarhului Narcis al Ierusalimului.
Patriarhul Narcis vorbeste pe la anul 135 despre o minune, cum s-a aprins untdelemnul din candele din aceasta lumina sfanta. De asemenea, istorici ca Nichifor Theotochie si altii marturisesc despre ea. Nu s-a facut zgomot aceasta a fost intotdeauna Taina Sfintei Ortodoxii - dar ea e marturia biruirii mortii.
De aceea, din mormant rasare lumina. Aceasta e semnificatia cea mai adanca, si anume ca moartea e biruita.
Stiinta confirma minunea Luminii
de Pasti de la Ierusalim
si a norului de pe Tabor de la
Schimbarea la Fata,
MINUNI: Oamenii de stiinta dovedesc ca norul ce apare an de an pe muntele
Schimbarii La Fata ramane un miracol.
Meteorologii nu reusesc sa explice
stiintific coborarea misteriosului nor pe locul Schimbarii la Fata a Domnului
Ştiinţa nu poate explica misterul
norului, care în fiecare an coboară pe Muntele Tabor unde, potrivit Bibliei, a
avut loc Schimbarea la Faţă a Domnului.
Serghii Mirov, un participant în
cercetarea organizată în această vară de către grupul de lucru pe teme privind
semnele miraculoase al Comisiei Teologice Sinodale, asigură că ancheta a fost
realizată de meteorologii ruşi şi israelieni.
Potrivit acestuia, după însumarea
rezultatelor, experţii au concluzionat că ceaţa nu poate fi generată în aerul
uscat şi la o astfel de temperatură.
Mirov a mai subliniat că
"norul de binecuvântare care coboară" apare numai în zona mânăstirii
ortodoxe. El a mai relatat că, pe timpul slujbei (fenomenul miraculos se
întâmplă la sărbătoarea ortodoxă a Schimbării la Faţă), o sferă luminoasa
puternic-vizibila de ceaţă îi înconjoară pe credincioşi, după care norul apare
deasupra crucii Bisericii Schimbării la Faţă, crescând în dimensiuni şi coboară
peste credincioşi, acoperindu-i şi înconjurându-i în umezeala binecuvântată
dătătoare de viaţă.
La rândul său, Pavel Florenski,
academician al Academiei Ruse de Ştiinţe Naturale şi şef al grupului de lucru
privind semnele miraculoase, a declarat că echipa sa a examinat aspectul
Focului Sfânt (Lumina Sfântă) din Biserica Sfântului Mormânt a Ierusalimului,
în ajunul Paştelui, cu ajutorul unor extrem de moderne şi exacte echipamente.
"Concluzia este simplă: aspectul
de foc este produs de fenomenele piezoelectrice puternice din biserică şi
teritoriile adiacente, similare cu cele care au loc în timpul furtunilor, dar
fără să existe vreo furtună... Prin urmare, acest lucru înseamnă că evenimentul
poate fi considerat unul miraculos", asigură acesta.
SAVANT: Lumina Sfîntă nu este făcută de oameni
Andrei Volkov, 52 de ani. Doctor în ştiinţe fizico-matematice,
coordonatorul laboratorului sistemelor ionice din Rusia al Institutului de
energie Curciatov a hotărît să
desfăşoare un experiment ştiinţific în biserica Mormîntul Domnului în
Ierusalim. Volkov a presupus că flacăra Luminii Sfinte este o descărcare de
plasmă (plasmă - substanţă gazoasă puternic ionizată, ale cărei proprietăţi
fizice sînt determinate de existenţa ionilor şi a electronilor în stare
liberă). În acest sens, savantul a venit cu ideea unui experiment simplu, dar
curajos - să măsoare radiaţia electromagnetică în biserica Sfîntului Mormînt
chiar în momentul pogorîrii Luminii Sfinte.
Savantul a reglat dispozitivele: dacă în timpul pogorîrii Luminii Sfinte se
va înregistra un salt al cîmpurilor electromagnetice atunci calculatorul îl va
fixa. Dacă flacăra este doar un truc care se "joacă" pentru
credincioşi (o astfel de explicaţie a fenomenului bîntuie pînă acum nu doar
printre atei, ci şi printre unii teologi cu renume) - atunci nici un fel de
salt nu se va produce.
"Timp de 6,5 ore de observare a fonului electromagnetic în biserică,
dispozitivul a fixat mărirea intensitivăţii radiaţiei de 2 ori exact în
momentul pogorîrii Luminii Sfinte. Acum este deja clar că Lumina Sfîntă nu este
făcută de oameni. Aceasta nu este o amăgeală, o mistificare: "urmele"
sale materiale pot fi măsurate" - a spus savantul.
Sursa : Pr. Alexandru
Stanciulescu Barda
Sursa: Gelu Stanciulescu
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu