Buna ziua,
O sa vorbim astazi despre limba latina. Aceasta limba a fost creata
artificial pe scheletul limbii noastre stramosesti. Ea nu a fost vorbita
niciodata de vreun popor, nu este nici la ora actuala si nici nu ar putea fi
vreodata pentru un simplu motiv, are o structura si o logica proprie care nu
pot fi asimilate de catre oamenii obisnuiti. Aceasta limba a fost creata cu un
singur scop, ca sa devina un mijloc prin care reprezentanti ai altor neamuri sa
poata fi initiati in tainele pe care le detineau cei care au creat-o, de aici
si structura ei neobisnuita si logica ei aparte. Cei care au creat limba latina
au folosit anumite chei de criptare/decriptare pentru a realiza aceasta,
practic au luat cuvintele din limba noastra stramoseasca, le-au aplicat o
asemenea cheie, iar cuvintele noi rezultate au devenit cuvinte in limba latina.
Problema cu aceste chei este ca fiecare cheie este diferita de celelalte, adica
functioneaza complet diferit de celelalte, are o structura a ei proprie, si o
logica proprie (destul de destepti stramosii astia ai nostri, dar si destul de
precauti, nu-i asa?). Probabil ca va intrebati acum, cam ce fel de chei pot fi
acestea, cum arata ele, unde pot fi gasite acestea, nu-i asa? Pai prin prisma a
tot ce v-am explicat pina acum, aceste chei ar trebui sa fie:
- foarte simple ca forma, ca prezentare
- la dispozitia tuturor, adica sa fie foarte raspindite.
Ei bine aceste chei sint urmatoarele (tineti-va bine): DO, RE, MI, FA,
SOL, LA, SI, DO, banalele note muzicale, cine s-ar fi gindit la asa ceva?
Fiecare nota in parte reprezinta o cheie care poate fi folosita in mai multe
scopuri, iar toate notele luate impreuna reprezinta o alta cheie care poate fi
folosita numai intr-un anumit scop (si acum nu mai vorbim despre limba latina).
Probabil ca va intrebati daca pot sa dau si ceva exemple in acest sens, pai
cred ca pot, nu multe pentru ca ce este mult strica, sau poate strica (si acum
nu vorbesc la modul figurat, ci chiar la modul propriu, pentru ca limba latina
descifrata contine formule si ritualuri magice, si altele asemenea, ori explicind
ce face fiecare cheie, cum functioneaza ea, aceste formule si ritualuri pot
ajunge pe miinile unor oameni care ar fi tentati sa le utilizeze in folos
propriu, ceea ce ar fi destul de periculos pentru acestia).
O sa incepem cu o mica precizare, stramosii nostri au incercat sa ne
ajute cit mai mult atunci cind ne-au dat aceste chei, le-au denumit note
muzicale, insa au folosit de asemenea termenul de cheie muzicala in speranta ca
cineva va sesiza poate faptul ca aici este ceva in neregula, adica care ar fi
logica sa folosim o cheie in muzica, care trebuie sa fie cit mai simpla, ori o
cheie nu face decit sa incuie/descuie, sa cifreze/descifreze, sa
cripteze/decripteze. S-au gindit probabil ca acel cineva care va sesiza aceasta
inadvertenta, va incerca sa afle la ce ar putea fi folosite aceste chei, daca
sint chei cu adevarat.
Daca privim aceste note muzicale observam ca DO apare de doua ori, si
aici stramosii nostri au incercat sa ne ajute cit mai mult, adica intuitiv,
daca ar fi sa atribuim un numar acestei note (un numar de la 1 la 9) probabil
ca i-am atribui numarul 2, deoarece DO apare de doua ori. Ei bine DO chiar are
valoarea de 2, dar nu pentru ca apare de doua ori, ci din urmatorul motiv: daca
analizam cele doua simboluri din care este compus acest DO, putem spune ca
primul (adica D) este un semicerc, iar al doilea (adica O) este un cerc, cele
doua alaturate reprezinta un semicerc si un cerc, adica ne sugereaza urmatoarea
intrebare: cite semicercuri se afla intr-un cerc? Iar raspunsul nu poate fi
decit 2. Pot sa va asigur ca DO chiar are valoarea de 2, si acest lucru l-am
verificat din alta sursa despre care insa nu pot sa va vorbesc. Acum daca am
stabilit ca DO are valoarea de 2, intrebarea care se pune este: si la ce bun,
la ce ne foloseste asa ceva? Raspunsul este foarte simplu, atunci cind DO apare
intr-un cuvint (nu in toate bineinteles), deoarece el are valoarea de 2, tot ce
urmeaza dupa DO se va multiplica de doua ori, si va rezulta astfel un nou
cuvint (sau o insiruire de simboluri). O sa si exemplificam asa ceva in cele ce
urmeaza.
Dupa cum va spuneam in mesajele anterioare, au existat si exista inca
destui binevoitori care au incercat si au si reusit pina acum sa tina departe
multimea de adevaratele cunostinte, si de adevarata istorie a poporului nostru,
si am sa va dau un exemplu care este legat de limba latina. La adresa urmatoare
gasiti manualul de limba latina care se preda in scoala la clasa a VIII-a
inainte de 1989:
Daca veti avea curiozitatea sa parcurgeti rapid paginile acestui manual
veti observa ceva foarte interesant, lipseste un capitol care in mod normal
apare in orice manual de limba straina, si in orice ghid de conversatie
(indiferent de care limba vorbim), deoarece fara el nu putem spune ca putem
folosi o limba straina. Acest capitol se refera la numeral, si mai precis la
numeralul cardinal. Care credeti ca ar fi motivul pentru care cineva ar omite
sa trateze asa ceva intr-un asemenea manual, daca nu unul rau intentionat. Ei
bine, cei care au omis asa ceva s-au temut ca daca acestui capitol i se va
acorda atentia cuvenita, cineva poate ar fi sesizat la un moment dat unele
lucruri interesante despre acest numeral cardinal. O sa vedem daca si noi
sintem capabili sa sesizam asa ceva, pentru aceasta o sa construim un tabel in
care o sa punem numeralul cardinal de la 1 la 10 in limba noastra, in limba
latina, in limba italiana, si reprezentarea grafica a acestuia asa cum apare in
limba latina.
Numeralul cardinal
|
||||
Reprezentare
folosind cifre arabe
|
Limba noastra
|
Limba latina
|
Limba italiana
|
Reprezentarea
grafica (latina)
|
1
|
UNU, UNA
|
UNUS, UNA, UNUM
|
UNO
|
I
|
2
|
DOI, DOUA
|
DUO, DUӔ, DUE, DUO
|
DUE
|
II
|
3
|
TREI
|
TRES, TRIA, TREIA
|
TRE
|
III
|
4
|
PATRU
|
QUATTUOR
|
QUATTRO
|
IIII, IV
|
5
|
CINCI
|
QUINQUE
|
CINQUE
|
V
|
6
|
SASE
|
SEX
|
SEI
|
VI
|
7
|
SAPTE
|
SEPTEM
|
SETTE
|
VII
|
8
|
OPT
|
OCTO
|
OTTO
|
VIII
|
9
|
NOUA
|
NOVEM
|
NOVE
|
VIIII, IX
|
10
|
ZECE
|
DECEM
|
DIECI
|
X
|
O sa facem o precizare in legatura cu literele U si V, acestea se
reprezentau in alfabetul stramosilor nostri printr-un simbol comun, si anume
prin V, asa cum s-a preluat si in limba latina.
O sa analizam acum
primul numeral, UNV, UNΛ (primul U
l-am lasat neschimbat pentru a usura intelegerea operatiei pe care o sa o facem
in cele ce urmeaza). Pentru a putea
continua trebuie sa facem acum apel la Biblie, si mai precis la Facerea (sau
Geneza asa cum apare in unele versiuni ale Bibliei) unde se vorbeste despre om
si despre ΛDΛM si EVΛ. Se spune in Facerea (vorbind despre femeie): “Pentru
aceasta va lasa omul pre tata-sau si pre muma-sa si sa va lipi linga muiarea
lui si vor fi amindoi intr-un trup.“ (citat din Biblia de la 1688). Pai daca
UNV este barbatul si UNΛ este femeia, atunci aceasta lipire a barbatului de
femeia sa (pentru a forma un singur trup) inseamna urmatorul lucru:
UNV, UNΛ = UN(VΛ)
Sa vorbim acum putin despre ΛDΛM si EVΛ. Daca analizam cele doua nume
putem spune ca ceva este in neregula aici, in sensul ca daca ΛDΛM este format
din 4 litere (sau simboluri) atunci si EVΛ poate ar trebui sa aiba acelasi
numar de litere, oare asa sa fie? Cu siguranta ca si EVΛ are tot 4 litere (sau
simboluri), litera care lipseste este litera I, prin urmare EVΛ va deveni IEVΛ.
Chiar si in Biblia de la 1688 litera I lipseste din cuvintul IEVΛ, ea a fost
eliminata in mod intentionat deoarece acest cuvint si intelegerea lui sint
foarte importante pentru tot ce inseamna Biblie (si nu numai), pentru ca asa
cum este scris in Biblie, ea este “muma tuturor viilor“ (in foarte multe
sensuri). Acest cuvint IEVΛ o sa il scriem astfel:
IEVΛ = I E(este) VΛ, de unde rezulta ca I = VΛ
Prin prisma a ceea ce am obtinut acum, relatia de la care am pornit va
deveni: UNV, UNΛ = UN(VΛ) = UNI = UN I = I
Ceea ce am obtinut, UNI reprezinta un I dar si verbul a uni (exact
operatia pe care am facut-o atunci cind am lipit pe barbat de femeia lui).
Sa ne ocupam acum de al doilea numeral. Bazindu-ne pe ceea ce am
stabilit in cazul lui DO putem scrie ca:
DOI = 2 I = II
Aici nu mai trebuie sa ne ocupam de masculin si feminin deoarece:
DOI = DO(VΛ) = DOVΛ = DOUA
Trebuie precizat ca reprezentarea grafica a numeralului cardinal, asa
cum apare in ultima coloana a tabelului, apartine de fapt limbii noastre
stramosesti, ea a fost preluata in limba latina fara nici o modificare,
deoarece nici o modificare nu este posibila in cazul acestora din mai multe
motive, unul dintre acestea fiind faptul ca in afara operatiilor aritmetice de
baza (care se folosesc si in latina) aceste simboluri sint folosite si in cazul
unor operatii cu totul si cu totul diferite.
Pentru celelalte numerale de la 3 la 10 nu o sa facem nici o
demonstratie pentru ca asa cum am mai amintit, anumite lucruri trebuie sa
ramina ascunse (cel putin deocamdata).
O sa revenim acum la cheia DO, folosita in cazul unui cuvint foarte
important si anume:
DOMN = 2MN = MNMN
O sa ne ocupam acum de alta cheie, si anume de cheia MI. Putem spune
despre aceasta ca ea actioneaza la fel ca o cheie obisnuita (ma refer la o
cheie de incuietoare), adica daca o invirtim intr-un sens ea va bloca (incuia)
incuietoarea, iar daca o invirtim in sens contrar ea va debloca incuietoarea.
Daca presupunem ca MI reprezinta aceasta cheie in pozitia blocata, atunci
pentru a debloca trebuie sa invirtim in sens contrar, adica se schimba ordinea
literelor, M ia locul lui I, si I ia locul lui M, prin urmare aceasta cheie in
pozitia deblocata va deveni IM. O sa dam un exemplu de folosire a acestei chei
in cazul limbii latine. Trebuie precizat ceva foarte important, aceste chei
despre care tot vorbim, nu au fost inventate special pentru a fi folosite in
cazul limbii latine, ele apartin tot limbii noastre stramosesti (putem spune ca
ele au fost folosite la inceput in limba noastra, din care fac parte
integranta). O sa alegem un exemplu sugestiv din limba latina, ceva despre care
foarte multa lume a auzit si care este utilizat foarte des, si anume formulele:
IN NOMINE DOMINE sau IN NOMINE DOMINI
Ei bine, in formulele de mai sus cheia MI este in pozitia blocata,
atunci cind deblocam aceasta cheie formulele vor deveni:
IN NOIMNE DOIMNE sau IN NOIMNE DOIMNI
O sa analizam fiecare formula rezultata.
Prima formula IN NOIMNE DOIMNE devine IN NOI MN E (este) DOI MN E (este),
adica IN NOI MNMN E (este). Mai pe inteles aceasta formula ne spune ca IN NOI
este DOMNul.
A doua formula IN NOIMNE DOIMNI devine IN NOI MN E (este) DOI MN I
(este), adica IN NOI MNMN I (este). Si aceasta formula ne spune acelasi lucru,
si anume IN NOI este DOMNul.
Poate va intrebati acum daca ceea ce am aratat mai sus, in cazul cheii
MI, nu este cumva rodul imaginatiei mele, ei bine, nici pe departe nu poate fi
vorba de asa ceva. Pentru a va convinge ca asa stau lucrurile, va rog sa
descarcati cartea urmatoare de la adresa:
Uitati-va la numerele 889 si 890 de la paginile 140 si 141.
Daca tot am amintit ca aceste chei fac parte din limba noastra
stramoseasca, poate ar fi bine sa dau si un exemplu in acest sens. O sa alegem
la fel o formula foarte des utilizata in cadrul bisericii ortodoxe, si anume:
In numele Tatalui, si al Fiului, si al Sfintului Duh, AMIN.
O sa analizam numai cuvintul AMIN, unde observam ca avem cheia MI in
pozitia blocata. Daca deblocam aceasta cheie, acest cuvint va deveni AIMN,
adica AI MN. Introducem ceea ce am obtinut in formula initiala si obtinem:
In numele Tatalui, si al Fiului, si al Sfintului Duh, AI MN.
Intr-un mesaj anterior v-am spus ca trinitatea se refera la faptul ca in
cuvintul DOMN regasim numele Tatalui, al Fiului si al Sfintului Duh. Aceasta
idee o regasim si in limba latina, in formula urmatoare:
In nomine Domini: Patris et Filii et Spiritus Sancti.
Adica in
traducere ar fi:
In numele Domn: Tatal si Fiul si Sfintul Duh.
Formula de mai sus din limba latina o regasim exact la fel in cartea de
care am amintit anterior, din pacate nu pot sa precizez la ce pagina anume
deoarece a trecut ceva timp de cind am rasfoit-o, iar acum nu mai am timpul
necesar ca sa o rasfoiesc din nou numai pentru a regasi aceasta formula.
Trebuie facuta o precizare in legatura cu toate formulele asa-zis
religioase, magice, etc., ele sint in primul rind niste notiuni tehnice,
menirea lor este de a transmite niste cunostinte pur tehnice. Acest lucru trebuie
retinut.
Poate ar fi bine sa mai dam un exemplu de folosire a cheii MI. O sa luam
un cuvint la fel de important, si anume LUMINΛ (unde cheia MI este blocata). O
sa aranjam literele (simbolurile) acestui cuvint sub forma urmatoare (forma
unui cerc):
Daca deblocam acum cheia MI obtinem:
Partea interesanta a structurii circulare de mai sus abia acum urmeaza:
in functie de pozitia din care pornim si pozitia in care ne oprim (si
respectind sensul indicat de sageti) putem obtine diverse variante, dintre care
amintim:
- Pornind
din pozitia corespunzatoare literei I obtinem:
I MNΛ
LVI sau daca continuam vom avea I MNΛ LVI MN
- Pornind
din pozitia corespunzatoare literei M obtinem:
MNΛ LVI sau daca continuam vom avea MNΛ LVI MN
- Pornind
din pozitia corespunzatoare literei Λ obtinem:
Λ LVI MN sau daca continuam vom avea Λ LVI MNΛ
O sa luam acum formula din Biblie:
LVMINΛ DIN LVMINΛ
si o sa vedem ce ne rezulta daca facem diverse combinatii cu ce am
obtinut anterior.
- Pastram primul termen neschimbat si inlocuim numai cel de-al doilea
termen si obtinem:
LVMINΛ
DIN MNΛ LVI
sau alta
varianta:
LVMINΛ
DIN Λ LVI MN
- Pastram al doilea termen neschimbat si inlocuim numai primul termen si
obtinem:
MNΛ
LVI DIN LVMINΛ
sau alta
varianta:
Λ
LVI MN DIN LVMINΛ
- Inlocuim acum ambii membrii si obtinem:
MNΛ
LVI DIN Λ LVI MN
sau alta varianta:
Λ LVI MN DIN MNΛ LVI
O sa luam acum alta formula din Biblie (de fapt este o varianta extinsa
a celei folosite anterior):
VENITI SΛ LVΛTI LVMINΛ DIN LVMINΛ (veniti sa luati lumina din lumina)
Daca inlocuim in aceasta formula LVMINΛ DIN LVMINΛ cu ceea ce am obtinut
mai inainte, atunci vom avea urmatoarele rezultate:
- VENITI SΛ LVΛTI LVMINΛ DIN MNΛ LVI (veniti sa luati lumina din mna
lui)
- VENITI SΛ LVΛTI LVMINΛ DIN Λ LVI MN (veniti sa luati lumina din a lui
mn)
- VENITI SΛ LVΛTI MNΛ LVI DIN LVMINΛ (veniti sa luati mna lui din
lumina)
- VENITI SΛ LVΛTI Λ LVI MN DIN LVMINΛ (veniti sa luati a lui mn din lumina)
- VENITI SΛ LVΛTI MNΛ LVI DIN Λ LVI MN (veniti sa luati mna lui din a
lui mn)
- VENITI SΛ LVΛTI Λ LVI MN DIN MNΛ LVI (veniti sa luati a lui mn din mna
lui)
Dupa cum puteti observa mesajul care rezulta este putin diferit de
mesajul transmis de formula initiala din Biblie.
In formulele anterioare trebuie sesizate nuantele in cazul folosirii lui
MN si a lui MNΛ. MN poate sa insemne mînă sau poate sa insemne MN cu sensul de
o entitate, un creator, un personaj anume, o forta, etc. MNΛ poate sa insemne
mînă sau poate sa insemne mîna.
Si daca tot am vorbit astazi de mesajele transmise de o formula (sau de
un cuvint), si ne-am referit si la notele muzicale, poate ar fi bine sa amintim
de un cuvint pe care il intilnim si in muzica (atunci cind vorbim de armonii
muzicale) dar care este foarte important pentru fiecare dintre noi, acest
cuvint este ΛRMONIE. Se spune ca scopul initiatilor si al discipolilor acestora
era atingerea starii de ΛRMONIE. Dar care este definitia acestei stari si cum
putem sti cind ajungem si daca ajungem in aceasta stare? Raspunsul la aceste intrebari il aflam de la stramosii nostri, care bazindu-se
pe imensa lor intelepciune ne transmit ca aceasta stare se atinge atunci cind:
E IN OM RΛ
Pentru a afla acest raspuns singurul lucru pe care a trebuit sa il facem
a fost sa citim cuvintul ΛRMONIE de la dreapta la stinga, in urma careia a
rezultat EINOMRΛ sau E IN OM RΛ.
La adresele urmatoare veti gasi un material interesant unde se aminteste
si despre aceasta ΛRMONIE:
La adresa urmatoare veti gasi o carte in limba latina, o carte cu
adevarat interesanta:
Daca comparam ceea ce sintem noi si ceea ce avem noi la ora actuala cu
ceea ce ne-au lasat mostenire stramosii nostri, nu putem sa spunem decit un
singur lucru, acestia ne depaseau cu mult la absolut toate capitolele.
In mesajul urmator o sa vorbim poate despre Biblie,
despre Vechiul Testament si Noul Testament, despre cruce si simbolul crucii,
despre credinta, etc. si poate si despre alte lucruri.
Cu stima,
Un Om
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu