duminică, 25 februarie 2018

FERGHETE - CU MIEZ DE PÂINE






CU MIEZ DE PÂINE

~*~
Aşa ceva a nu se face existând o liturghie-n spice, nu se face
cu-n impecabil copil, în liturghie de pace,
Că te poți îmolnăvi te băgându-te-n boli,
în sperieți
şi cât trăieşti eşti prin sat de poveşti
că vezi cai verzi pe păreți
ŞI necaz, pricaz (dar mi cu ce artist, om optimist şi altruist, Ben,
eu, pentru Dumnezeu cu cine vorbesc,
cu cine conversam acuma neumblând pe valuri să mă tulbur, să mă văluresc?
Neştiința şi naivitățile, licențe poetice,
poet de omenesc şi firesc,
suflet de poet al neamului românesc,
către care cale cu muntele mai la deal sau cu valea mai la vale
dor de dor călător în marea trecere călâtoresc o bună veste să vestesc
cu adevăr şi viață să mă îndrept, să sfătuiesc
şi să călăuzesc,
Mircea Vaida-Voevod,
cu miez de pâine în poeziile sale?

~*~
PAVEL RATUNDEANU-FERGHETE











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu