RESURREZIONE
*****
MIHAI
EMINESCU
Î n v i e r e a
Prin ziduri înnegrite, prin izul
umezelii,
Al mortii rece spirit se strecura-n
tacere;
Un singur glas îngana cuvintele de
miere,
Închise în tratajul stravechii
evanghelii.
C-un muc în maini mosneagul cu barba
ca zapada,
Din carti cu file unse norodul îl
învata,
Ca moartea e în lupta cu vecinica
viata,
Ca de trei zile-nvinge, cumplit
muncindu-si prada.
O muzica adanca si plina de blandete
Patrunde tanguioasa puternicile bolti:
„Pieirea, Doamne sfinte, cazu în
orice colt,
Înveninand pre însusi izvorul de
viete,
Nimica înainte-ti e omul ca un fulg,
S-acest nimic îti cere o raza
mangaioasa,
În palcuri sunatoare de plansete
duioase
A noastre rugi, Parinte, organelor se
smulg.”
Apoi din nou tacere, cutremur si
sfiala
Si negrul întuneric se sperie de
soapte…
Douasprezece pasuri rasuna… miez de
noapte…
Deodata-n negre ziduri lumina da
navala.
Un clocot lung de glasuri vui de
bucurie…
Colo-n altar se uita si preoti si
popor,
Cum din mormant rasare Christos
învingator,
Iar inimile toate s-unesc în armonie:
„Cantari si laude-naltam
Noi, Tie unuia,
Primindu-l cu psalme si ramuri,
Plecati-va neamuri,
Cantand Aleluia!
Christos a înviat din morti,
Cu cetele sfinte,
Cu moartea pre moarte calcand-o,
Lumina ducand-o
Celor din morminte”!
***
ALESSANDRO MANZONI
Resurrezione
E' risorto: il capo santo
più non posa nel sudario
è risorto: dall'un canto
dell' avello solitario
sta il coperchio rovesciato:
come un forte inebbriato ,
il Signor si risvegliò
Era l'alba; e molli il viso
Maddalena e l'altre donne
fean lamento in su l'Ucciso;
ecco tutta di Sionne
si commosse la pendice
e la scolta insultatrice
di spavento tramortì
Un estranio giovinetto
si posò sul monumento:
era folgore l'aspetto
era neve il vestimento:
alla mesta che 'l richiese
dié risposta quel cortese:
è risorto; non è qui.
*
JAMES
ARLINGTON WRIGHT
Saint Judas
When I went out to kill myself, I
caught
A pack of hoodlums beating up a man.
Running to spare his suffering, I
forgot
My name, my number, how my day began,
How soldiers milled around the garden
stone
And sang amusing songs; how all that
day
Their javelins measured crowds; how I
alone
Bargained the proper coins, and
slipped away.
Banished from heaven, I found this
victim beaten,
Stripped, kneed, and left to cry.
Dropping my rope
Aside, I ran, ignored the uniforms:
Then I remembered bread my flesh had
eaten,
The kiss that ate my flesh. Flayed
without hope,
I held the man for nothing in my
arms.
*
FAYE GIBSON
Mary Magdalene
I stood before my open door;
to me it seemed just one more night--
like all the others gone before.
Someone would come and, passing by,
would hear the tinkling of the bells,
would see the garish harlot's robe
and painted eyes beneath my veil.
Someone, a man like all the rest--
it did not matter much to me--
a nobleman, Samaritan,
a Roman or a Pharisee,
someone would pause and with one
glance
strip me again of maiden pride,
and leaving, later, never know
the shame and shattered dreams I
hide.
O, he would think me very gay;
he would not see my hollow heart
nor hear me curse him for his pay.
Just then I saw a band of men
approaching down the narrow road;
there should be one among that crowd
aho wants the favors I bestow.
Kind eyes met mine, and with one
look,
He saw what others could not see;
He saw the hunger of my soul,
my loneliness and misery.
I only know that since that day
I live to walk along with Him.
His look of love has changed my life;
I need not sell my love again.
Tonight He dines at Simon's house__
all day the dusty paths we roamed;
but, still he waits, unwashed,
unkissed;
small courtesies no one has shown.
My love for Him! It rolls and swells
till from His side I cannot stay;
I will wash His feet with tears of
love
and with my hair wipe the sand away.
~*~
LIANA
NICOLAE
Mulţumesc
celor care n-au văzut niciodată Notre Dame, Tour Eiffel sau Scala din Milano,
care n-au ascultat muzică de calitate şi n-au fost prezenţi la un balet la
Opera Garnier sau la Teatrul Champs Elysee, care n-au stat o zi la Hotel Ritz
sau n-au mâncat în Cartierul Latin, care n-au prezentat moda la Givenchy,
Channel, YvesSaint Laurent, Salon Elysee, Salon expo. auto .. Celor care nu s-au plimbat şi nu au luat
prânzul pe bateaux-mouche, pe Sena, pentru ajutor umanitar alături de Totto C.
sau Adriano C, care n-au fost în Piemont, n-au băut champagne de la Asti,
Genova, Alba, n-au prins fluxul şi refluxul la Mont Saint Michel, care n-au
băut apă de la Lourdes, n-au poposit în Bretagne, Normandie, Cannes, Monte
Carlo, n-au făcut echitaţie la San-Siro sau vizionat spectacole pe Stade de
France şi câte f.f.f multe altele... Nici eu nu meritam şi nu aveam dreptul de
a pleca, cum ar zice Baudelaire, dar aşa a fost să fie, s-a-ntâmplat... Poate
de aceea iubesc mai mult acest pământ, pe care, tropa-tropa, mă târăsc pe
unde-apuc în nesuferite şi suficiente adevăruri şi iarăşi îmi amintesc dreptul
de a pleca în pas normal, nu pot rămâne pe loc, măcinată de compromisuri şi
complicitate.
Mă gândesc
la "cauza cauzelor". Totul este reacţiune, interzicere, codificări.
În centrul energiei ce este? Care este cauza?
BHAGAVAD GITA
XVI. Divin și Demonic
Krishna:
Neînfricare; Purificarea existenței;
Cultivarea cunoștințelor spirituale;
caritate; autocontrol;
Efectuarea sacrificiului; Studiul
vedelor; austeritate; simplitate;
non-violență; veridicitate; Libertate
de furie; renunţare; liniște;
Aversiunea față de erori; Compasiune
pentru toate entitățile vii;
Libertatea de lăcomie; blândeţe;
modestie; determinarea
constantă; vigoare; iertare; curaj;
curăţenie;
și libertatea de invidie și de
pasiunea pentru onoare -
aceste calități transcendentale, fiu
al lui Bharata,
aparțin unor oameni evlavioși înzestrați
cu o natură divină.
Mândria, aroganța, mânia, asprimea și
ignoranța -
aceste calități aparțin celor de
natură demonică, fiu al lui Pritha.
Calitățile transcendentale conduc la
eliberare,
în timp ce calitățile demoniacului
dau naștere la robie. Nu-ți face
griji, fiu al lui Pandu,
în nădejdea calităților divine.
Fiu al lui Pritha, în această lume
există două tipuri
de ființe create. Unul este numit
divin și celălalt
demoniac.Ți-am explicat calitățile
divine.
Acum, ascultă despre demoniac.
Cei care sunt demoniști nu știu ce
trebuie făcut și ce nu trebuie făcut.
Nici curățenia, nici comportamentul
corect, nici adevărul nu se găsesc în
ei.
Ei spun că această lume este ireală,
fără
fundament, fără Dumnezeu în control.
Ei spun că este produsă din dorința
sexuală
și nu are altă cauză decât pofta.
În urma acestor concluzii,
demoniacii,
care se pierd de la sine și nu au nicio
inteligență, se angajează în opere
nesăbuite,
oribile, menite să distrugă lumea.
La adăpostul poftelor insațiabile și
absorbiți de
mândria și prestigiul fals, astfel
iluzionat,
demoniacul este întotdeauna jurat
pentru
munca necurată, atrasă de
impermanență.
Ei cred că satisfacerea simțurilor
este
necesitatea primară a civilizației
umane.
Astfel, până la sfârșitul vieții,
anxietatea lor este incomensurabilă.
Legați de o rețea de sute de mii de
dorințe
și absorbiți în pofte și mânie,
ei își asigură banii prin mijloace
ilegale
pentru satisfacerea simțurilor.
Persoana demoniacă zice: „Aș vrea să
câștig
atâtea bogății astăzi și voi câștiga
mai mult
în conformitate cu planurile mele.
Este atât de mult acum, și va crește
în viitor,
din ce în ce mai mult. Mi-am ucis
dușmanul,
ceilalți vor fi uciși, eu sunt
stăpânul tuturor,
eu sunt bucuros, sunt perfect, puternic
și
fericit, eu sunt cel mai bogat om,
înconjurat de rude aristocrate.
Așa voi fi, voi face jertfe,
voi da o caritate,
și așa mă voi bucura”.
Astfel, perplexați de diverse
anxietăți
și legați de o rețea de iluzii,
ei devin prea puternic dependenți
de simțul plăcerii și cad în iad.
Câștigători de sine și mereu
impudenți,
înșelați de bogăție și prestigiu
fals,
uneori, cu mândrie, fac jertfe numai
în nume,
fără a urma reguli sau reglementări.
Surprinși de ego-ul fals, puterea,
mândria, pofta și mânia,
demonii devin invidiosi ai
Personalității Supreme a Dumnezeirii
-
care se află în propriile lor
trupuri și în trupurile altora -
și blasfemiază
religia reală.
Cei care sunt invidioși și răi, cei
mai mici
dintre oameni, au aruncat mereu
în oceanul existenței materiale
diferite specii demoniace de viață.
Ajungerea la nașterea repetată între
speciile de viață
demonică, fiu al lui Kunti, de astfel
de persoane
nu mă pot apropia niciodată. Treptat
se
scufundă până la cel mai josnic tip
de existență.
Există trei porți care duc la acest
iad - poftă,
furie și lăcomie. Fiecare bărbat
sănătos
ar trebui să-le alunge, pentru că ele
duc la degradarea sufletului.
Omul care a scăpat de cele trei
porți ale iadului, fiu al lui Kunti,
efectuează acte care conduc la
realizarea de
sine și, astfel, atinge treptat
destinația supremă.
Cel care renunță la ordinele vedice
și acționează după capriciile lui
nu atinge nici perfecțiunea, nici
fericirea, nici destinația supremă.
Așadar, trebuie să înțelegi, din
scripturi,
ce este datoria și ceea ce nu este.
Cunoscând astfel de reguli,
acționează
astfel încât să te poți înălța
treptat.
Versiune de George Anca
Theodor DAMIAN
ÎNVIEREA DOMNULUI ŞI ZIUA A OPTA
O, Paştile cele mari şi
preasfinţite,Hristoase;
o, înţelepciunea lui Dumnezeu,
pacea şi puterea.
(Tropar, Canonul Învierii)
Observaţia
lui Heraclit din Efes că totul curge, că totul e o trecere este de natură
fenomenologică. Ea nu are merite morale. Omul însă este o fiinţă morală. Acesta
este lucrul care dă valoare şi sens existenţei sale. A fi om, biologic şi
psihologic vorbind, nu este lucru mare. A fi bun, a face binele, iată ce îl
face pe om mare. O spune şi proverbul românesc în alţi termeni: „A fi mare nu-i
mirare; a fi om e lucru mare”.
Binele şi
răul sunt însă categorii metafizice, chiar dacă sunt comune vieţii umane.
Dumnezeu, fiind binele suprem, El este cel care îi sădeşte omului conştiinţa
binelui, iar legătura cu Dumnezeu la nivelul binelui este ceea ce îi conferă
omului cea mai înaltă demnitate posibilă. Deci, dacă aşa stau lucrurile,
vorbind de trecere, trebuie observat că nu aceasta în sine este importantă, ci
felul în care ea se petrece, ori de la ce spre ce se trece. Aici intervine rolul
capital al Sfintelor Paşti, ca eveniment de trecere de la rău la bine, invocat
în trei dintre multiplele sale sensuri posibile: cel din Vechiul Testament, din
Noul Testament şi de la noua „plinire a vremii” ce va să fie, în eschaton.
Paştile
Vechiului Testament, Pesach, trecere, a însemnat un mare bine făcut de Dumnezeu
poporului ales aflat în Egipt, în robie, mai precis, salvarea de la moarte a
întâilor născuţi în familiile evreilor prin ritualul ungerii uşorilor
corturilor lor cu sângele mielului pascal (în timp ce fiecare născut în fiecare
familie egipteană era ucis). Această trecere a îngerului Domnului pe la case,
salvatoare pentru unii, ucigătoare pentru alţii, a reprezentat şi o prefigurare
şi o anticipare a trecerii Mântuitorului Iisus Hristos de la moarte la viaţă şi
prin El a tuturor celor ce au crezut şi cred în El şi au asumat în mod adecvat,
după învăţătura Sa, a Sf. Apostoli şi a Bisericii, evenimentul Învierii. Cu
alte cuvinte, aşa cum în cazul Paştelui salvator din Vechiul Testament, pentru ca
salvarea să aibă loc, a fost nevoie de totala credinţă a evreilor în cuvântul
Domnului Dumnezeu şi punerea în practică a rânduielii implicate, la fel, pentru ca Învierea lui
Hristos să devină eficientă, mântuitoare pentru noi, este nevoie de credinţa noastră
totală, necondiţionată şi de împlinirea rânduielilor ce decurg din această
credinţă potrivit tradiţiei apostolice şi a Bisericii ortodoxe.
Al treilea
tip de trecere ce poate avea loc numai în şi prin învierea lui Hristos, prin
trecerea Sa de la moarte la viaţă, este cea de la existenţa noastră terestră la
cea din ziua a opta a facerii lumii „ziua cea neînserată a Împărăţiei”, cum
frumos o numeşte un tropar (Canonul Paştelui, Cântarea a noua), adică la
existenţa noastră transfigurată ce implică participarea noastră la viaţa
divină, comuniunea noastră finală cu Dumnezeu în Împărăţia Sa, când se va
împlini nemeritata şi surprinzătoarea chemare a Fiului lui Dumnezeu către noi:
„Veniţi binecuvântaţii Părintelui Meu şi moşteniţi Împărăţia care v-a fost gătită
vouă de la facerea lumii” (Matei 25, 34).
Aşadar,
Învierea Domnului este anticipată în Vechiul Testament, dar pe de altă parte ea
însăşi anticipează un nou ev, un al treilea testament, acela al stării de
graţie a Împărăţiei pregătite nouă de la începutul creaţiei potrivit
promisiunii divine. Cu alte cuvinte învierea Domnului întruneşte în ea şi leagă
cele două mari dimensiuni existenţiale, cea de la facerea lumii, sau chiar de
înainte de facerea ei, din planul divin al facerii, cu cea eshatologică de după
sfârşitul lumii în forma ei actuală, un fel de sumă a unui minus infinit şi a
unui plus infinit, ca într-o cuprindere totală şi nedepăşită a întregii
aventuri (în sensul etimologic al cuvântului) a aducerii existentului creat de
la nefiinţă la fiinţă, inclusiv a destinului eshatologic al acestuia.
Parafrazând
o vorbă a Sf. Părinţi care spuneau că lumea a fost creată în vederea Bisericii,
putem zice că lumea a fost creată în vederea Învierii, a transfigurării,
învierea lui Hristos devenind astfel punctul de sprijin, centrul întregii
existenţe în general, al existenţei umane în special. În acest caz, are
dreptate „scriitorul de cântări” să definească Învierea ca fiind mare şi
preasfinţită şi ca întruchipând şi revelând trei din marile atribute ale lui
Dumnezeu: înţelepciunea, pacea şi puterea, evident, împletite în, şi încununate
de iubirea Sa paradoxală faţă de noi.
Această
iubire este recunoscută de autorul troparului la care ne referim întrucât
adjectivele folosite, felul cum pune cuvântul în text, tonul abordat, denotă
totala sa admiraţie, uimire faţă de minunea învierii Domnului, „Paştile cele
mari şi preasfinţite”, mai exact, starea de copleşire în care se află şi pe
care ne-o transmite, şi care copleşire este deci, nu un act ocazional, de
moment, ci mult mai important şi mult mai mult, o stare, un mod de a fi.
Iar noi,
asumând învierea lui Hristos înseamnă că trăim în anticipare, ca atunci când te
afli departe de locul unde vrei să fii şi trăieşti fremătând, dar
îndreptându-te către acel loc, precum fiul risipitor după miracolul
convertirii, al „venirii în fire”, care se îndrepta fremătând, copleşit de
emoţii spre casa părintească. Deci şi noi, scăpaţi de moarte ca şi poporul ales
în Egipt şi împreună cu toţi cei care prin generaţii au crezut în învierea lui
Hristos, Îl lăudăm pe Cel ce ne-a deschis porţile Împărăţiei, cu înălţătoare
mărturisire:
„Hristos a înviat din morţi
Cu moartea pe moarte călcând
Şi celor din morminte
Viaţă dăruindu-le.”
-------------------------------------
Pr. Prof. Dr. Theodor DAMIAN
Sfintele Paşti 2017
New York
DIMITRIE GRAMA
D i a l o g u r i
....oamenii se intorc mereu
impotriva oamenilor
ca sa-si renege
ca sa-si uite
umanitatea.
prea repede au ajuns
din vierme,
caine,
porc si
bou,
Om!
prea repede au invatat
ca sa uite la fel
de repede
menirea cuvintelor
si frumusetea lor...
si cine se destrabaleaza
in ipocrizie
si minciuna,
neglijenta
cine?
....oameni buni
na va mai tratati
dementa si senilitatea
lasati-le libere acolo!
vi-au fost date
sa puteti trece dincolo
fara mustrari de constiinta.
....si daca mi-ar fi dat
sa ma mai nasc odata
tot om vreau
sa ma nasc!
Dimitrie 15/4 2017
.....uite norii s-au rasfirat
si cerul liber se inalta
dar, asa fara sprijin,
si cade acum
imi cade in ochi
imi cade in palme
....asa astept sa vina
noaptea
privindu-mi palmile
sa vad cum
rasar in ele
stele!
Adrian BOTEZ
Î N V I E R E A
...La
încheierea Utreniei, înainte de a se săvârşi Liturghia Sfântului IOAN GURĂ DE
AUR (Ioan Chrysostom - arhiepiscop de Constantinopol, considerat sfânt
deopotrivă în Biserica Ortodoxă şi în Biserica Romano-Catolică, cea care îl
venerează cu titlul de DOCTOR AL BISERICII!) se grăieşte, cu adâncă şi mistica
Dreptate, repetând, cu evlavie, vorbele Sfântului, despre Cel mai Mare Mister
Cosmic, al Tuturor Veacurilor - ÎNVIEREA LUI HRISTOS-DUMNEZEU: "Unde-ţi
este, moarte, boldu? Unde-ţi este, iadule, biruinţa? Inviat-a Hristos şi tu ai
fost nimicit. Sculatu-S-a Hristos şi au căzut diavolii. Inviat-a Hristos şi se
bucură îngerii. Inviat-a Hristos şi viaţa stăpâneşte. Inviat-a Hristos şi nici
un mort nu este în groapă; ca Hristos, sculându-Se din morţi, începătura celor
adormiţi S-a făcut. Lui se cuvine slava şi stăpânirea în vecii vecilor.
Amin."
Şi tot
Sfântul IOAN GURĂ DE AUR ne împărtăşeşte Revelaţia Să cea mai ÎNALTĂ, în
Predica la Învierea Domnului:
"HRISTOS a distrus tărâmul
morţii când a coborât în el;
l-a băgat în spaimă când acela a
încercat să muşte din carnea Să.
Aşa a proorocit Isaia:
"Tu iadule te-ai înfricoşat când
L-ai întâlnit pe El".
Iadul s-a înfricoşat pentru că a fost
învins.
S-a înfricoşat pentru că a fost făcut
de ruşine.
S-a înspăimântat pentru că a fost
distrus.
S-a înspăimântat pentru că i s-a luat
puterea.
S-a înspăimântat pentru că este acum
neputincios.
Iadul a luat un trup şi a descoperit
pe Dumnezeu.
A luat pământ şi a descoperit Cer.
A luat ce a văzut şi a fost copleşit
de ceea ce nu văzuse.
O moarte, unde-ţi mai este coasă?
O iadule, unde îţi mai sunt
izbânzile?
Hristos a înviat şi tu moarte ţi-ai
pierdut puterea!
Hristos a înviat şi cei răi s-au
prăbuşit!
Hristos a înviat şi îngerii se
veselesc!
Hristos a înviat şi viaţa a învins
moartea!
Hristos a înviat cu moartea pre
moarte călcând;
Şi celor din mormânturi viaţa le-a
dăruit!
Ca Lui I se cuvine Gloria şi Puterea
acum şi în vecii vecilor.
Amin!"
Spune şi
Părintele DUMITRU STĂNILOAE, cel mai înalt Duh al ORTODOXIEI (din Răsărit! –
zic aşa, când văd, cu mâhnire, în câte colţuri de lume amurgite au trebuit să
migreze valahii noştri… – cei mai mulţi,
din pricini de necaz şi de multe şi nestinse nevoi!), mai spre zilele noastre
(cele de adânc păcat al uitării şi zile ale marilor şovăieli şi întunecări ale
Duhului...zile şi veac de întindere a beznelor celui rău!): ”Prin Înviere, El
scoate lumea din starea bolnavă în care s-a rostogolit, înălţând-o la o stare a
cărei bogăţie, plenitudine şi fericire nici nu ne-o putem închipui (…) În Iisus
Hristos, viaţa cea nouă, eschatologică, e realizată. (…) Viaţa cea nouă nu este
numai promisiune, ci este în El realizată, prezentă, deplină. Noi însă trăim
mai departe în istorie, dar ochii credinţei şi ai speranţei spre El, spre viaţa
cea adevărată, deplină, ultimă şi fără de moarte. Când spunem cu credinţă:
Hristos a înviat! – afirmăm implicit: Noi toţi vom învia!” – cf. Dumitru
Stăniloae, Ortodoxie şi românism, Sibiu, 1939, p. 278.
Deci: HRISTOS A ÎNVIAT! – ADEVĂRAT A
ÎNVIAT! NOI TOŢI VOM ÎNVIA!
Să rezistăm
în fata Beznelor Lumii, să luptăm, cu toată fiinţa şi convingerea, împotriva
Beznelor Lumii - şi să ne pregătim, astfel, Sfânta Arvuna a ÎNVIERII, încă de
aici, din aceasta îmbeznata şi orbita viaţa, pe care o vom dărui Pământului,
spre a dobândi, curând, Coroana Cerului, Frăţia cu HRISTOS-EROUL DUMNEZEIESC!
Evangheliile
canonice NU au ascuns, NICIODATĂ,
Mesajul Măreţiei şi Gloriei Lucrării Lui Hristos! Învierea – TOCMAI ASTA
ÎNSEAMNĂ! Şi Hristos le zice apostolilor, prin Verb Minunat, Zguduitor de Lume,
în Cuvântarea de despărţire (chiar la Cina cea de Taină…!!!), că, de acum., nu
vor mai fi ce-au fost (“slugi”), ci se vor transfigura în LUMINAŢI DE
ŞTIINŢĂ/CUNOAŞTERE SFÂNTĂ, “prieteni”/fraţi/iniţiaţi TOTAL (şi, deci,
transmiţători la modul integral ai Mesajului Suprem/Măreţ!!! ”pentru că toate
câte am auzit de la Tatăl Meu v-am arătat”)) întru
Iubirea-Hristos/re-dobânditori ai Stării de Paradis: “De veţi rămâne în Mine şi
cuvintele Mele de vor rămâne în voi, cereţi orice veţi vrea şi vi se va da.
Prin aceasta s-a proslăvit Tatăl Meu ca să aduceţi roadă multă şi să vă faceţi
ucenicii Mei. Precum M-a iubit pe mine tatăl, şi Eu v-am iubit pe voi. Rămâneţi
în dragostea Mea. De veţi păzi poruncile Mele, veţi rămâne în dragostea Mea,
precum am păzit Eu poruncile Tatălui Meu şi rămân în dragostea Lui. Acestea vi
le-am spus, ca bucuria Mea să rămână în voi şi bucuria voastră să fie deplină.
Aceasta este porunca Mea, ca să vă iubiţi unul pe altul, precum v-am iubit Eu.
Mai mare dragoste decât acesta, ca cineva să-şi pună sufletul pentru prietenii
săi, nimeni nu are. Voi sunteţi prietenii Mei, de veţi face câte vă poruncesc.
De acum nu vă mai zic slugi, căci sluga nu ştie ce face stăpânul ei, ci v-am
numit prieteni, pentru că toate câte am auzit de la Tatăl Meu v-am arătat. Nu
voi m-aţi ales pe Mine, ci Eu v-am ales pe voi şi v-am rânduit să mergţti şi
roadă să aduceţi şi roada voastră va rămâne, că orice veţi cere de la Tatăl în
numele Meu, să vă dea. Aceasta vă poruncesc, ca să vă iubiţi unul pe
altul" (Ioan XIV, 7-17).
Prin Sfinţii
Apostoli Hristici de ATUNCI, prin IUBIREA FRATZEASCA DE ACUM, să fim, şi noi,
de azi încolo, Apostolii Lui, Partashii Lui la OSPĂŢUL DE DUH, DIN LUMINĂ CEA
VESHNICA - re-devenind îndumnezeiţi Fraţi ai Lui HRISTOS-DUMNEZEU!!!
Numai
această înseamnă ÎNVIEREA!!!
-----------------------------
Vă
îmbrăţişează, cu toată dragostea şi preţuirea, întru frăţietate de Duh,
Adrian BOTEZ
Adjud,
Vrancea
Săptămâna
Patimilor 2017
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu