duminică, 22 aprilie 2018

UNDELE-N IZVOR VIN IARĂȘI LA LUMINĂ!






UNDELE-N  IZVOR

VIN  IARĂȘI  LA  LUMINĂ!



Mișcarea valurilor lasă,

Pe loc stânca cea tare,

Spumoase unde se retrag

Spre liniștita Mare,

Spre matca sufletului meu,

Căci judecata o are Dumnezeu!

Tăcere se așterne peste Fire,

Căci Îngerul mi-aduce mijlocire!

Și înfloresc măslinii, harurile cresc,

Lăudat să fie Tatăl Cel Ceresc!

Vioara își încoardă a ei veșnică strună,

Vin îngerii la ieslea de la Stână,

Și undele-n izvor vin iarăși în lumină

De ziua Învierii Tale, O, Fiu de Dumnezeu,

O lume-ntreagă se-nsenină!

HRISTOS A ÎNVIAT!



I.Miclău-Gepianul

21/04/2018















Comentarii:

Benule,
        Mulțumesc eu pentru Icoanele Sfinte așezate la fila
        Blogului ”Ben Todica” și a versurilor mele din inima mea
        plină de iubire scoase!

CU DRAG ȘI FRĂȚIE
 Ionica din CRINGILA N.S.W










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu