duminică, 21 aprilie 2019

FERGHETE - DEŞI LUMEA REA DE-A MEA




DEŞI LUMEA REA DE-A MEA


~*~


Sictir! În tot şi peste tot îndoială-
spini şi flori de trandafir, fără şcoală de iubire
de pe orizontală pe verticală- comori sângerând iubiri pe fruntea fiului lui Dragomir:
o reacție în chimia de
ecuație de omenie
şi simetrie, în alchimie legantă şi savantă, în artă de România,
că dreptatea e de partea mea,
deşi lumea rea, chiar şi a mea,
defăimează  pe Vica şi pe țara mea,
o țară în spor a păcii şi muncii,
țară cu trecut mare şi mare conştiință şi viitor
cu impact la stres infinit, absolut a iubirii celui mai iubit între oameni ca om potrivit sfințit,
infinit apropiat cu subiect şi predicat de obiect,
sub surâsul soarelui, maximă şi inimă română
cu îndemână,
dar în cult mai  mult suferință luminoasă, cu mai multe ponoasă decât foloase, în măsură a lucrurilor laborioase.

~*~

PAVEL RATUNDEANU-FERGHETE









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu