sâmbătă, 20 aprilie 2019

Re: Resetarea parolei Facebook - RUGĂMINTE





RUGĂMINTE


~*~

Lăsați-mi fascinația, conversația,
ca pe facebook să-mi pot păstra prietenia
arătând omenia
care există în România,
că-i magia de România,
c-aici e sâc, sâc, că n-ai mărgele, c-ale mele strălucitoare! s-adună binele,
c-ale mele, în
că bonus de viață, cu ştiință şi conştiință e pâine şi pace de toate zilele
ca e talent mai presus Iisus de toate, în toate cele
mai la deal cu dealul şi mai la vale cu valea mai la vale, apa s-adape căprioare, cu apa din izvoare,
pentru fericire cum  sunt vorbele mele
trăind prin ele, ca maistru, nea Caragiale,
cu de-ale carnavalului, pe altarul soarelui şi incredibil, în parți egale esențiale nobil luând pulsul, schimate ici pe colo,
pe dincolo pe dincoace
şi pe dincoace pe dincolo, prin părțile principale,
ca la oconferință de presă cu excelența şi expresă
prin dizain, că nu-mi permit în culoare, o splendoare şi o valoare
să  nu traiesc nertistic, în van cu albina biserică pe răzoare,
sinfonic bâzâind  şi zburând din floare-n floare
ca să culeagă miere sorbind din izvoare alimentare
şi să facă polnizare
dând altora din propia fericire dezinteresat, fără discriminare.
De ce mă tot blocați din inconştiiență
lipsiți de ştiință şi conştiință? că nu-i just,
nu-i corect, că exagerați neapropiind infinitul de obiect şi nu-i artist,
şi de ce m-ați enerva să-mi mai bat un cui în scriu, pe cont propriu,
că din cauza voastră nu pot să scriu,că îmi stă mintea-facebook blocat aberant,
nesavant şi neinteligent, şi în loc să stau în banca mea blând "păstor blând"-dragoste cu profund
şi-mi vine național să sudui de mamă, să vă sudui, că eu sfidând foarte înteresant
mă rog la Dumnezeu cu tupeu nelepădat de eu,
în speranță în facebook să-mi păstrez iubirea mea, conversația,
cu fascinția, dar imaginația voastră îşi are îngustimea: imaginația şi prostia, domnia,
că temelia din democrația care complică lucrurile nerealist, neartist, că sunt blocat nepăsându-vă, iertați-mă de auru-mi cenuşiu strecurat, nepăstrându-se tradiția folcloică de România,
în administrația facebook, ne ținând cont de armonia din România,
deşi eu lupt darnic, pragmatic salvându-mi şi iubindu-mi neamul şi țara-România,
prin conversația ce o port păstrându-mi la suprem prin ce am rai răruț, dar drăguț, în crud de iarbă,
după ce mi-a murit Vica, soția, şi a pierit miracolul, spectacolul şi melancolicul, sensibilul, simbolicul senin,  nobil,
extraordinarul sublim efectiv şi afectiv creativul poetic perspectiv: Bacovia de România
că iar ni se arată soarele
ca să-l pască pe răzoare mioarele
prinzând putere prin încreştinare


~*~


Pavel Rătundeanu-Ferghete







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu