luni, 22 aprilie 2019

FERGHETE - CA EU SĂ FIU EU ÎN PRINCIPIU





CA EU SĂ FIU EU ÎN PRINCIPIU



~*~


Papagalul papagaliceşte,
vorbeşte
şi viitorul îți ghiceşte,
în culori curcubeu de nelinişte,
călăuzită încătro, de Dumnezeu ?
impresionant superior ca tine ca om de succes
cu stres de poveste păşind cu lucru bine făcut către viitor?
de viitor cu cerințe dragoste şi dor, în viu,
că mergi aparte mai departe
argint şi talisman uman social, cu orce chip şi tip viu,
prin național de bun gust viu,
ca om şi ca persoană publică,
mers şi pe la biserică,
ca om privat pe Arcă, mers în univers
cu cine-s eu vers în poem cu poem,
romantic ingenios şi boem sau cum tu, Ben discret un fenomen,
alături de Ming, ca ea,
cu propriu sănătos eliberat de în discrepanțe, de eu,
cu frumusețe şi tandrețe detensionat şi modelat, extravagant,
cum şi pe mine m-a transformat dialectic,
în toate nuanțele Vica, pozitiv, m-a schimbat inteligent- savant, creativ,
ca eu, în cuibuşor de nebunie:
să fiu economic duh de a devăr şi duh de viață simetrie, în marea tombolă de şcoală perfectă de dincola de şcoală mate artă,
ca să fiu ce sunt eu viu pentru vii: pragmatic,
prin ce am şi sunt,
în principiu bublic de cuvânt-rai, în acest drag sfânt ?


~*~

PAVEL RATUNDEANU-FERGHETE






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu