sâmbătă, 20 aprilie 2019

Prefață la întâlnirea cu scriitorul Frederic Lenoir




Scriitorul francez FREDERIC LENOIR este prezent luni, 22 aprilie, la Brașov, cu ocazia lansării cărții sale SCRISOARE DESCHISĂ CĂTRE ANIMALE, apărută la editura ARANIA, editură pe care o conduc.

Voi prefața această emoționantă întâlnire cu un sonet propriu, scris pentru cea mai iubită ființă din jurul meu, care m-a vegheat 12 ani și care îmi crează și acum, când îmi aduc aminte de el, emoții adânci și o neștearsă lacrimă pe obraz.


      

ÎL CHEAMĂ BLITZ


~*~

Îl cheamă Blitz şi-l trec în neuitare.
De ani și ani străbatem lungi trasee,
Pe unde-a dat prin bozii de-o idee
Şi colţul ierbii-nviorat răsare.

A fost întâi năvalnică scânteie,
Să prindă-n zbor un flutur în mişcare.
I-aş ridica din dor de el altare,
Pe unde-a fost, la margini de alee.

Despre acel ce mi-a păzit fiinţa
Nu ar ajunge să aştern un tom.
Şi-a pus pe el răstimpul scurs sentinţa.

Mai e acum o creangă nu un pom.
Îşi stinge-ncet, nestrămutat, putinţa,
Dar mă întreb: e câine sau e om?


~*~


ADRIAN MUNTEANU








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu