duminică, 18 iunie 2023

Adrian Munteanu – Videosonet 85 – Ce caut eu în hrube și canale

 



Adrian Munteanu – Videosonet 85 – Ce caut eu în hrube și canale

 

Poetul se prezintă pe sine, preocupările creatoare și principalele teme abordate printr-o modalitate de asemenea poetică. El dezvoltă subiectul aventurându-se pe trasee oarecum paralele cu parcursul real.

Poezia. în acceptul ei plenar, nu este o etalare directă a ideii, ci o învăluire în sfere magice și întrupări diverse, pentru a conferi viziunii amplitudine și materialitate.

 

CE CAUT EU ÎN HRUBE ŞI CANALE

 

 

~*~

 

ce caut eu în hrube şi canale

în beciuri puturoase şi în stradă

îmi arde oare-n nopţi de-o escapadă

să dau prin baruri pe licori parale

aş face-oricând cu pilangii rocadă

ca să primesc prin crâşme reci urale

suit pe lăzi în sunet de pocale

ca cel ce bea poşirca şi-o să cadă

dar ce fac eu cu cel ce-ntinde mâna

şi-l văd cu ochii lui tânguitori

să-i scot cu râvnă apă din fântâna

în care-şi spală ochii de urdori

mai bine-i smulg canalului ţâţâna

să intre aer în plămâni şi pori

 

~*~

Adrian Munteanu 









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu