sâmbătă, 15 octombrie 2016

VIATA E UN JOC 10







VIATA E UN JOC 10
Florence Schovel - Shin


Capitolul X
NEGATII SI AFIRMATII

Trebuie sa poruncesti lucrului si el ti se va supune. Orice bun care trebuie sa se manifeste in viata omului este un fapt realizat in Mintea Divina si este slobozit prin recunoasterea omului sau vorba rostita; de aceea el trebuie sa fie cu grija sa ceara ca numai Ideea Divina sa se manifeste, pentru ca, adesea, el cere, prin vorbele lui gresite, caderi sau nenorociri. De aceea este de cea mai mare importanta sa se faca cererile proprii in mod corect, asa cum au fost formulate in capitolele precedente.

Daca cineva doreste o casa, prieteni, servicii sau alte ginduri bune, sa faca cererea pentru alegerea divina.
Spirit Infinit, deschide calea pentru casa mea dreapta, pentru prietenii mei drepti, serviciul meu drept. Multumesc pentru ca acestea se manifesta acum, pe calea cea dreapta, in mod perfect; ultima parte a cererii este de cea mai mare importanta.

Am cunoscut o femeie care a cerut 1000 de dolari. Fiica ei a fost injurata si ea a primit acesti bani ca despagubire dar ei nu au venit pe calea cea dreapta, intr-un mod perfect.
Cererea trebuie formulata astfel: Spirit Divin, multumesc ca cei 1000 de dolari, care sunt ai mei prin drept divin, sunt acum liberi si slobozi pentru a fi dati mie, prin Mila Ta, pe o cale perfecta. 

E posibil ca un om sa elibereze mai mult decit gindeste ca-i posibil, pentru ca fiecare este legat de speranta lui limitata prin subconstient.

Trebuie sa maresti speranta pentru a obtine ceea ce doresti pe o cale mai larga.
Omul se limiteaza, destul de adesea, singur. Un student a cerut 600 de dolari pentru o anumita data. I-a primit, pe urma auzind ca trebuia sa i se dea 1000 de dolari a refuzat. Ei au marginit spiritul unic al lui Israel. 

Bogatia este un lucru al constiintei. Francezii au o legenda care exemplifica aceasta; un om sarac mergea odata pe drum cind intilni un calator care l-a oprit si i-a spus: Bunul meu prieten, te vad ca esti sarac; ia acest bot de aur, vinde-l si vei fi toata viata bogat. Omul s-a bucurat de acest mare noroc, a luat botul de aur si s-a dus acasa. A gasit imediat de lucru si a avut atita indestulare ca n-a trebuit sa vinda botul de aur. Au trecut anii si el a devenit foarte bogat. Intr-o zi a intilnit in calea lui un om foarte sarac. L-a oprit si i-a spus: Bunul meu prieten, iti voi da acest bot de aur pe care il vei vinde si vei fi bogat pentru toata viata. Saracul a luat botul, s-a dus sa-l vinda si a aflat ca-i numai alama. Vedem astfel cum primul om a ajuns bogat simtindu-se astfel, crezind ca botul e de aur.

Fiecare om are in el insusi un bot de aur, este constiinta lui despre aur sau bogatia care ii aduce bogatie in viata lui. 

Facindu-si cererea lui omul trebuie sa inceapa sfirsitul traseului, adica sa declare ca a primit. Inainte de a ma chema, eu voi raspunde. Afirmatiile continue stabilesc credinta in subconstient. Nu trebuie sa pledeze si nici sa se roage fierbinte, ci sa multumeasca, in mod repetat, ca a primit. Pustiul se va bucura si se va umple de trandafiri. Aceasta bucurie manifestata pe cind exista inca desertul (starea de constiinta) deschide drumul spre realizare. 

Rugaciunile Domnului sunt in forma de comanda sau de cerere.
Da-ne noua azi piinea noastra cea de toate zilele si ne iarta noua greselile noastre precum si noi iertam gresitilor nostri, ca a Ta este Imparatia si Puterea si Marirea in veci! Amin. 

In ceea ce priveste lucrul miinilor mele, porunceste-mi tu!. Astfel rugaciunea este o comanda si o cerere, lauda si multumire. Opera studentilor este de a crede ei insisi ca lui Dumnezeu toate lucrurile ii sunt posibile. Lucrul pare usor de tot in cutie, dar mult mai greu cind trebuie aplicat la o anumita problema. Unei femei ii trebuia realizarea unei anumite sume de bani intr-o perioada determinata de timp. Ea stia ca trebuie sa faca ceva pentru a aduce realizarea (realizarea inseamna manifestare) si a cerut indrumare. Se plimba printr-un bazar cind a vazut o garoafa smaltuita pe un cutit de hirtie. A simtit o lovitura in fata ei. Gindul a venit; nu am un cutit destul de bun pentru a deschide cec-urile. A cumparat cutitul de taiat hirtie; mintea rationala, desigur, ar fi spus ca e o extravaganta. Cind l-a tinut in mina a avut o tresarire a imaginatiei, ea insasi deschizind un plic, care continea un cec mare... in putine saptamini a primit banii. Garoafa de pe cutitul de taiat hirtie a fost podul ei de credinta activa. Multe istorii se spun despre puterea subconstientului cind aceasta este condusa cu credinta. Un om a petrecut noaptea intr-o ferma. Ferestrele camerei erau batute cu cuie pe dinauntru; in mijlocul noptii a simtit ca se sufoca si a incercat sa mearga pe intuneric pina la fereastra. Cum nu a putut sa o deschida a lovit cu pumnul, a tras in nari aer proaspat si a adormit din nou, visind frumos. Dimineata a bagat de seama ca a spart sticla de la o biblioteca si ca geamul de la camera a ramas toata noaptea inchis. El s-a aprovizionat cu oxigen din el insusi, pentru ca s-a gindit la el. Cind un student incepe o realizare nu trebuie sa se intoarca niciodata. Nu lasa ca omul, al carui gind sa clatina, sa capete ceva de la Domnul!. Un student de culoare a facut odata aceasta declaratie minunata: Cind eu cer tatalui ceva, ma asez jos si spun: 

Tata, nu vreau sa capat mai putin decit am cerut ci mai mult!. Astfel, omul nu trebuie sa faca nici un compromis. Sa-si dea totul. Aceasta este uneori cea mai grea fraza dintr-o realizare. Tentatia ne indeamna sa parasim, sa ne inturnam, sa facem un compromis. El serveste pe acela care asteapta. Realizarea vine adesea in ceasul al unsprezecelea, pentru ca omul o lasa sa vina abia atunci, adica atunci inceteaza de a mai rationa si Inteligenta Infinita are prilejul sa lucreze. Dorintelor triste ale omului li se raspunde trist si dorintelor lui nerabdatoare tirziu si cu violenta. O femeie m-a intrebat de ce pierde vesnic sau sparge sticlaria ei. Am aflat ca spunea adesea catre ea insasi sau catre ceilalti, cu suparare: As vrea sa scap de sticlaria mea! Asadar dorinta ei nerabdatoare a fost indeplinita in mod violent. Ceea ce ar fi trebuit sa ceara este limpede, dar ceea ce a inregistrat ea in subconstient a fost numai dorinta nerebdatoare de a scapa de sticla ei, de aceea o spargea sau o pierdea.

Doua atitudini ale mintii provoaca pierderi; deprecierea, in cazul femeii care nu-si aprecia sotul sau frica de pierdere care produce imaginea pierderii in subconstient. Cind un student este capabil sa rezolve problema (sa arunce povara), el va vedea manifestarea instantanee. O femeie era pe strada; umbrela i s-a invirtit de la o furtuna si s-a stricat. Trebuia sa se intilneasca cu niste oameni pe care nu-i mai vazuse niciodata si nu vroia sa-si faca aparitie cu o umbrela stricata. Exclama: O, Doamne, ia-ti tu grija acestei umbrele, eu nu mai stiu ce sa ma fac!. Un moment mai tirziu, o voce de alaturi i-a spus: Doriti sa reparati umbrela? Acolo este un umbrelar!. Ea a raspuns: Intr-adevar, vreau!. In timp ce se intorcea acasa pentru a plati reparatia avea deja o umbrela buna. Astfel, exista totdeauna un umbrelar la indemina, in drumul omului, cind acesta pune umbrela (situatia) in miinile Domnului. Unei negatii trebuie sa-i urmeze intotdeauna o afirmatie. Am fost chemata, tirziu in noapte, la telefon, sa tratez un om pe care nu-l mai vazusem niciodata. Aparent era foarte bolnav. Am facut afirmatia: Neg aceasta aparenta de boala. E nereala si, de aceea, nu poate fi inregistrata de constiinta lui, acest om este o idee perfecta in Mintea Divina, substanta pura, exprimind perfectiunea. A doua zi dimineata ii era mai bine si a treia zi si-a reluat ocupatiile zilnice.  Nu exista timp sau spatiu in Mintea Divina, de aceea cuvintul atinge instantaneu destinatia lui si nu trebuie sa se intoarca in vid. Am tratat pacienti din Europa si am gasit ca rezultatul era instantaneu. Am fost, de asemenea, intrebata, destul de des, care este diferenta intre vizualizare si vizionare. Vizualizarea este un proces mental, stapinit de mintea constienta sau rationala, vizionarea este un proces spiritual, guvernat de intuitie sau de mintea supraconstienta.

Studentul trebuie sa-si antreneze mintea lui pentru a primi acea scinteiere de inspiratie si sa lucreze sub indrumarile divine prin indrumari precise. Cind un om poate spune Doresc numai ceea ce Dumnezeu doreste pentru mine, dorintele false se vestejesc din constiinta lui si ii sunt date o serie de noi stampe albastre de catre Maestrul Arhitect, Dumnezeu dinlauntrul lui. Planul lui Dumnezeu, pentru fiecare om, depaseste limitarile mintii lui rationale si formeaza patratul vietii lui continind sanatate, dragoste, abundenta, personalitate perfecta. De multe ori omul si-a construit in imaginatie, pentru el insusi, un bungalow, cind ar fi trebuit sa-si construiasca un palat. Daca cineva incearca sa forteze o realizare (prin mintea rationala), el o aduce la stagnare. Voi grabi aceasta a spus Domnul. El trebuie sa actioneze numai prin intuitie sau indrumare definitiva. Ramii cu Domnul si asteapta linistit, increde-te in El, iti va aduce tot. Am vazut legea lucrind in modurile cele mai surprinzatoare. Cineva avea nevoie pentru a doua zi de 100 de dolari. Era o datorie de o importanta vitala care trebuia inapoiata. Am spus cuvintul, declarind ca Spiritul nu a fost niciodata in intirziere si ca suma era la indemina. In aceeasi seara mi-a telefonat intimplarea. I-a venit in minte sa mearga la seful de la banca pentru a examina niste hirtii. A privit hirtiile si la fundul cutiei era 100 de dolari. A fost surprinsa, stiind ca nu i-a pus niciodata acolo; umblase de multe ori prin acele hirtii. A putut fi o materializare asa cum Isus a materializat piinea si pestii.

 Omul va atinge stadiul cind vorbele lui se vor face trup, se vor materializa simultan. Cimpiile coapte pentru seceris se vor manifesta imediat, asa ca in toate minunile lui Isus Christos. Exista o extraordinara putere chiar numai in numele lui. El semnifica Adevar in manifestare.
El spune: orice veti cere Tatalui, in numele Meu el va va da voua!.

Puterea acestui cuvint ridica pe om in cea de-a patra dimensiune unde el este liber de toate influentele astrale sau psihice si devine neconditionat si absolut, asa cum Dumnezeu insusi este, neconditionat si absolut. Am vazut multe vindecari savirsindu-se prin rostirea cuvintelor In numele lui Isus Christos; Christos a fost doua, Fiinta si Principiu. Christos din interiorul fiecarui om este Mintuirea si Salvarea lui. Christos dinlauntrul lui insusi, sinea cuadridimensionala, omul facut dupa chipul si asemanarea lui Dumnezeu. Este sinea care nu cade niciodata, nu cunoaste boli sau suparari, nu s-a nascut si nu moare niciodata. Este Invierea si Viata din fiecare om. Nimeni, venind la Tatal, nu se fereste de Fiul Dumnezeu - Universalul, lucrind pe planul particularului, devine Christos in om, iar Sfintul Duh inseamna Dumnezeu in actiune. Asa ca omul este manifestarea Trinitatii tatalui, Fiului si Sfintului Duh. Trebuie sa-ti formezi un fel de a gindi.

Ginditorul: Intuitia este un artist si este plin de grija ca sa picteze numai imaginile divine pe canavaua mintii lui. El picteaza acele imagini cu trasaturi maiastre de putere si decizie, avind credinta perfecta ca nu exista putere care sa vateme perfectiunea lui si ca acestea trebuie sa se manifeste in viata lui, idealul devenind real. Toata puterea e data omului, prin gindirea dreapta, ca sa-si aduca cerul pe pamint; acesta este scopul Jocului Vietii. Regulile lui sunt credinta neinfricata, nerezistenta si dragostea.
Fie ca fiecare cititor sa se elibereze acum de acel lucru care l-a tinut in captivitate de-a lungul virstelor, stind intre el si eu-l lui si sa cunoasca adevarul care-l va face liber. Liber sa indeplineasca destinul lui, sa aduca in manifestare Modelul Divin al vietii lui: sanatate, avere, dragoste si perfecta personalitate. Sa se transforme prin reinnoirea mintii lui!.

Pentru serviciul drept:
Am un serviciu perfect; pe o cale perfecta; imi indeplinesc serviciul perfect pentru o plata perfecta.

Pentru eliberare de orice captivitate:
Arunc aceasta greutate lui Christos dinlauntrul meu  si eu merg liber(a), fara nici o povara.

Din Viata si Propovaduirea Maestrilor din Orientul Indepartat:

Amintiti-va ca tineretea este saminta iubirii lui Dumnezeu, implantata in corpul divin al omului. Intr-adevar, tineretea este Divinitatea in om; tineretea este viata spirituala, viata frumoasa. Batrinetea nu este spirituala, este mortuara, urita, neadevarata. Gindurile de durere, de frica si de griji sunt urite, noi le numim batrinete.
 Gindurile de bucurie, de dragoste si de ideal creaza frumusetea numita tinerete.
Batrinetea este doar o coaja in care zace piatra scumpa a realitatii, adica giuvaerul tineretii.
Obisnuiti-va ca in voi sa mentineti constiinta copilariei. Inchinati-va Copilului Divin din voi.

 Inainte de a adormi, spuneti constiintei voastre:
Recunosc ca in mine traieste un corp spiritual al bucuriei, vesnic tinar si frumos.
Sufletul, gura, nasul, pielea sunt frumoase, spirituale, posed corpul Copilului Divin care este acum desavirsit.

 Repetati aceste cuvinte si meditati asupra lor pina adormiti.
Dimineata, cind va sculati, spuneti-va tare:
Deci, iubire, in numele tau, in tine, lucreaza un alchimist divin! Prin puterea spirituala a acestei afirmatii, s-a produs in aceasta noapte transformarea si evolutia dinlauntru spre dinafara. Spiritul a patruns in corpul meu spiritual, in templul intim. Alchimistul din noi a lasat sa se distruga celulele moarte si epuizate; a facut ca pielea sa se innoiasca cu aurul de sanatate si frumusete. Intr-adevar, acolo unde apare iubirea divina, acolo este tinerete vesnica. Alchimistul divin locuieste in corpul meu propriu si formeaza incontinuu celule noi si frumoase de copil. Spiritul tineretii este in corpul meu si totul este Bun, Sfint,... Sfint, Sfint, Sfint este Dumnezeu.
Invata sa rizi si sa zimbesti ca un copil. Un suris venit din suflet este o usurare spirituala. Un suris adevarat este ca o opera de arta a legiuitorului nemuritor.

Este bine sa spunem cu convingere:
Eu emit un cuget iubitor in intreaga lume si doresc ca fiintele sa fie fericite si binecuvintate.

Da-ti tie asigurarea inaintea unei zile de lucru:
In mine traieste o forma desavirsita, o forma divina. Imi construiesc in fiecare zi frumosul atita timp pina ce acesta devine realitate. Sunt copilul lui Dumnezeu tatal care imi va da tot ce am lipsa acum si intotdeauna!
 Sfint, Sfint, Sfint este Dumnezeu. Invata sa te patrunzi intotdeauna cu bucurie.

Da-ti asigurarea:
Viata vesnica umple si patrunde sufletul si corpul meu, cu starea sa desavirsita!

 Fa totul in jurul tau luminos si frumos. Intrebuinteaza spiritul si bucura-te de lumina soarelui... Siddha a mentinut in toate caile metode inspirative, asa cum Dumnezeu l-a exprimat pe Fiul prin fiecare creatura; constiinta lor stie ca Dumnezeu este totul, Dumnezeu se reveleaza in toti si in toate.
Slava lui Dumnezeu si pe pamint Pace si Bunavoire!
MEDITATIE:

O, TATA!
ITI BINECUVINTEZ ZILNIC FRUMUSETEA.
IN OCHI AM LUMINA DRAGOSTEI TALE.
MA IMPODOBESC CU LUMINA TA.
ADEVARUL TAU VORBESTE PRIN GURA MEA.
RESPIR CU SUFLUL TAU DE VIATA.
PRIN DRAGOSTEA TA TRAIESC VESNIC.

AUD GLASUL TAU.
FIINTA MEA CU MADULARELE EI ESTE FIINTA TA.
INIMA MEA ESTE INIMA TA.
TU ESTI VIATA, SANATATEA SI PUTEREA MEA,
PRIN SPIRITUL TAU TRAIESC.












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu