sâmbătă, 22 octombrie 2016

NATURA NU MINTE NICIODATA







E P I G R A M E
I O N E L    I A C O B   B E N C E I


 
"NATURA NU MINTE NICIODATA"

Dictonul - i plin de - învățăminte
Si - i cazul ca sa spunem:Basta !
Avem si noi in tara asta
Pe cineva ce nu ne minte.



SIROPUL DE PATLAGINA

Am tușit mai mult de - o luna,
Tusea sufletul mi - scos;
Starea mea e mult mai buna
Ca tușesc mai...siropos.



UNUI POTCOVAR

Însurat abia de - o luna,
Soacra - începe sa - l bârfească;
El așteaptă "o zi buna"
Hotărât s - o..."potcovească" !



LA PORTILE RAIULUI

S - a vârât un tar, ca iasca,
Ce a întrecut firescu'
Si - a zis Petru:-Jos cu masca !
Tu ești dracu' ? -Nu, Băsescu !



"VANATOARE DE VRAJITOARE"

După tot ce s - a - întâmplat,
Vor si mie sa - mi ia maul:
Ma acuza DNA - ul
Ca m - am autoplagiat !



"FURCILE CAUDINE"

Înțeleg expresia asta
Ca fi'nd soacra si nevasta;
Alta varianta-ar fi:
UE si cu FMI.



RUGA ROMANILOR

DOAMNE, ticăloșii - care
Ne - au luat tot ce - i mai sfant -
Sa nu aibă - n veci iertare;
"Nici in cer, nici pe pământ!"
                          AMIN!




      
Robul lui Dumnezeu si al epigramei,
                       IONEL IACOB - BENCEI










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu