vineri, 26 noiembrie 2021

Melania Rusu Caragioiu - Va invit sa cititi romanul ”​Luminile Dragostei”

 



Va invit sa cititi romanul ”​Luminile Dragostei” scris de, Victoria Dutu



Mult Stimate Personalități,

 Una din dragele mele corespondente, Scriitoarea Victorița Duțu este mereu prezentă în a oferi bucuria lecturii  cărților sale și a coloritului tablourilor sale. În marea sa generozitate a pus pe Amazon , acum în preajma Sărbăorilor de iarnă.,  din  cărțile Domniei sale, pe un preț modic exemplare de carte.

 Mai jos puteți  găsi amănunte despre scriitoare și operă.

 În calitatea mea de prietenă și corespondentă, ambasador din partea unui grup de scriitori și  confirmată prin diolome ,,Limba noastră cea română” retransmit acest mesaj - ofertă, la cererea autoareip subliniind rolul deosebit al acestei scriitoare care prin traducerile cărților saje în mai multe limbi străine ajută mult cunoașterii spiritului românesc  în concernul popoarelor  din lume,  despre noi românii.

 Mulțumiri autoarei și lectură plăcută Domniilor voastre,

 Cu stimă,

 Melania  Rusu Caragioiu

 

 


Dati căutare pe internet după numele meu Victoria Dutu, pentru a vedea toata activitatea. Va multumesc.

 

 







Victoria Dutu vorbește despre romanul "Luminile Dragostei" - YouTube

 

 


 

Va invit sa vizitati pagina mea de Author de pe Amazon. Toate cartile mele in romana, engleza, spaniola si franceza sunt publicate pe Amazon.

Am si 37 de Albume de arta cu picturile create de mine. Va multumesc. Victoria Dutu

 


Amazon.com:

 Victoria Dutu: Books, Biography, Blog, Audiobooks, Kindle

 

 


In perioada 6-12 decembrie 2021 voi participa la Festivalul de arta sacra din Franta, la Senlis, 50 km de Paris.

Victorita Dutu - Art Shop - Festival de Compiègne (lefestivaldartsacre.fr)

 Cele 9 carti publicate in Bucuresti.

 

Imi cer scuze daca mesajul meu v-a deranjat. Un simplu Nu si nu veti mai primi niciodata mesaje de la mine. Multa sanatate. Victoria Dutu


Sursa: MELANIA RUSU CARAGIOIU






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu