duminică, 21 noiembrie 2021

Vasilica Grigoraș – VIAȚA, DRAGOSTEA MEA

 



VIAȚA, DRAGOSTEA MEA

 

 

~*~

 

Viață, tu m-ai învățat

să trăiesc inspirând profund duioșia

stelelor din nopțile nebunatice

să m-alint în ocheadele soarelui

din zilele fierbinți

chiar și atunci când

timpul înfometat îmi sfâșia

cu dinții ființa-mi firavă

pe al cărei pisc mai arde neîndoios

dragostea de tine.

 

Darurile tale

în chip de curăție a pâinii

și nemurire a vinului

fruct sfânt din pomul tău veșnic verde

mi-au răcorit înfierbântările

mi-au adunat sudorile

și mi-au potolit viscolele

din mintea slobodă

și inima nesimțitoare.

 

Iertare, dragostea mea

că nu ți-am mulțumit pentru

alint și mângâiere

și-am fost surdă și oarbă la toate lecțiile

pe care din iubire mi le-ai oferit!

 

~*~

Vasilica Grigoraș






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu