duminică, 21 noiembrie 2021

Vasilica Grigoraș – MĂ DOARE GÂNDUL…

 



Vasilica Grigoraș – MĂ DOARE GÂNDUL…

 

 

~*~

 

Mă doare gândul

mușcat de șarpele

cocoțat pe stânca abruptă

ce-și sprijină umbra

pe coliba zilelor și nopților.

 

Mă doare gândul

a cărui lumină

este ținută sub obroc

cu vigoare frivolă

de păsări hulpave.

 

Mă doare gândul

strivit de greutatea

problemelor purtate

de umerii pomilor orfani

de roadele speranței.

 

Mă doare gândul

bântuit de fantasme

iuți ca pârjolul

ce plutesc încăpățânate prin

ploaia lacrimilor neostoite.

 

Mă doare gândul

ce declamă din răsputeri

poemele sufletelor otrăvite

pecetluind soarta omenirii

într-un pustiu anonim.

 

 

~*~

(Imagine internet – Raport al unor oameni de știință de top: Amenințarea la adresa existenței tuturor formelor de viață este mai mare decât s-a crez






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu