vineri, 31 iulie 2020

Valentina Lupu - Derapaje cognitive




Aluzii glumețe la subiecte notorii


Derapaje cognitive


- Doctore, mă chinuie îngrozitor coloana. (Constantin   Brâncuși)

- Posteritatea va crede că am avut un singur ou. (Cristofor Columb)

- Prefer rima îmbrățișată.                                     (Veronica Micle)

- Duc o viață regulată; mă culc la șapte, mă scol la șapte.
(Alba ca Zăpada)


- Femeia model trebuie să fie tânără.
(Corneliu Baba)


- A fost nuntă cu dar, dar  nu cine știe ce! (Zamfira)

- N-aveți, cumva, un foc?
(Nero)

- Și totuși, se  învârte !
(Galileo Galilei la un chef)

- Suntem rude, dar foarte  îndepărtate.
(Frații Grimm)

- Eu sunt o excepție: mi-am făcut carul vara.(Nicolae Grigorescu)

- De când cu politica, am  tras poezia pe linie moartă.
[A.(carul) Păunescu]

- Justiția noastră este bolnava.
(un doctor în drept)

- Am fost corigent la  zoologie și literatură .
(La Fontaine)

- Am oscilat între Școala Ardeleană și Școala Militară.
(Petru Maior)

- Aria cercului se bucură de o celebritate nemeritată.
(Giuseppe Verdi)

- Noi vrem pământ!
(un  extraterestru)

- Nu intrați în marile Complexe cu soția.
(Freud)

-Am picat la  țanc!
(Aurel Vlaicu)

- Tabloul lui Dali este lipsit de simboluri. (Mendeleev)

- Într-un triunghi conjugal, ipotenuza este iubita la pătrat.
(Pitagora)

- Când pun mâna pe un roman bun, nu-l las până nu-l termin.
(Cleopatra)

- Cartea mea de căpătai este “După douazeci de ani”.
(Silviu Brucan)

- Mă duc să mă caut.
(Fiul ratacitor)

- Aștept Ziua Recunoștinței.
(Penes Curcanul)

- Ce mică-i lumea!
(Gulliver în țara piticilor)

- Nu-mi fac planuri de viitor.
(Nostradamus)

- Toți oamenii de valoare au zburat din România. (Henri Coandă)

- De fapt, la țară eu n-am vară, ci un văr.
(George Topârceanu)

- Vrem sa ne păstrăm limba și portul.
(un constănțean - Radu Mazăre)

- Ca orice om, am fost și eu la strâmtoare. (Magellan)

- Marile cuceriri le-am făcut în moteluri.
(Gingis-Han)

- Eu stau, tu stai, el stă.
(Imnul de stat)

- Oștenii mei, astăzi avem exerciții de tragere. (Vlad Țepes)

- Am ajuns în America  pentru că m-a trimis nevasta după cartofi.
(Cristofor Columb)

- Forma mea de protest este demonstrația. (Pitagora)

- Nu sunt de acord cu femeile care își spionează bărbații.
(Mata-Hari)


*     *     *     *     *








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu