sâmbătă, 23 aprilie 2022

Nelu Ioan Rosca - Un Paște fericit!

 



Un Paște fericit!

poem de Nelu Roșca,

 

~*~

 

E miezul nopții, liniștea-i deplină

Și îngeri albi cu aripi mă cuprind,

În camera-mbrăcată în lumină

Au răsărit aduși pe fir de gând.

 

Din Univers, ca-n vis cad picuri

Cu mir și străluciri divine,

Cu ochii-nrourați privesc la ceruri,

Cu brațele întinse către Tine.

 

Îngenunchez smerită și umilă

Șoptesc timidă rugămintea mea,

Tată Ceresc, îndură-Te, ai milă,

Ne iartă și ne-ajută-n clipa grea!

 

Răul stăpân e de acum în lume,

Colindă liber, nu poate fi oprit,

Credințele dispar cu legile străbune,

Încrederea în bine a pierit.

 

Orașul doarme străjuit de lună,

Visând la pace, în parfum de flori,

Pe cerul lin, albi norii se adună,

Clipesc din gene deja primii zori.

 

Lumina Ta coboară pe Pământ,

Că azi e Învierea, mare sărbătoare,

Cu gândul la jertfa Fiului Tău Sfânt,

În genunchi Îți cer îndurare!

 

Și gândurile în talazuri curg,

Furtună mi-e în suflet, mă-nfior,

Mă rog și lacrimi pe obraz se scurg,

Adu-ne PACEA, Doamne, tuturor!

 

Așa cum ne-ai iertat odată

Și din iubire Fiul Ți-ai jertfit,

Revino iar cu dragoste de Tată,

Adu-ne liniștea și-un Paște fericit!

 

O seara binecuvantata

Doamne Ajuta!

 

~*~

Nelu Ioan Rosca

Presedinte Asociatia Culturala "Nicolae Ursu" Sanovita

Redactor sef Foaia Sanovitana




Sursa: MELANIA RUSU CARAGIOIU










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu