vineri, 29 aprilie 2022

PAVEL RATUNDEANU-FERGHETE - FĂRĂ PERECHE, ÎN FĂRĂ EGAL, GENIAL

 



FĂRĂ PERECHE, ÎN FĂRĂ EGAL, GENIAL

RESPONSABILIZAȚI, DIRECT, ÎN PACE ȘI PÀINE CA CEI BOTEZAȚI ȘI RAPORTAȚI LA UNIVERSAL


 

~*~


N-am făcut câte-n lună și stele și ca tine, om, ce ești, Ben ca-n povești, că viața îmi senenez, în drept de a fi zi de zi, c-am ostenit, obosit dacă scriind am trudit, că n-aveam somn și cu insomie, tu prin Net, îmi strigai:

-"Pavel

dragă, scrie, că, în al Domnului slavă, tu poți și faci bună ispravă

ca cel care m-a mântuit,

că pe crucea vieții a pătimit, a fost batjocorit și a fost fără tagadă, cert, a fost artist și altruist, sincer, sus spre cer viață și adevăr, pe Golgota, pe cruce provita, compatibil cu viața, a fost alduitul, în alduire, cu drept la fericire, a fost, în viața asa cum conștință de isorie, în omenie de Românie, a fost răstignit,

deși ca să se îndrepte omenirea a pilduit, sfătuit, dar, dar din dar, cu har de om potrivit la locul potrivit sfințit cu un singur dor, Eminescu, la marginea mării, Mesie a iubirii și printre sute de catarge, român pur sânge, în dor de dor, cu dragoste de poveste pe sub plopi și tei înfloriți pe alei, cu dalbi porumbei, Iisus ne-a înviat, c-adevărat a înviat generos și luminos, că tot Domn Savaot Hristos ne-a mântuit, ne-a luminat, argint viu, aur cenușiu strecurat, așa cum El însuși Dumnezeu cu merite, în meritocrație, lumii ne dat, în luminat, din moarte înviați ca botezați ne-a responsabilizați emoțional la național și monumental ca Eminescu la universal genial fără egal, în fără pereche după ureche, nu afon, ci boni-bon fără trombon, am fost înviați cu sens am fost raportați genial la monumental-universal.

 

~*~

PAVEL RATUNDEANU-FERGHETE








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu