vineri, 29 aprilie 2022

PAVEL RATUNDEANU-FERGHETE - DAR DIN DAR FĂCÂND RAI ...

 



DAR DIN DAR FĂCÂND

RAI VINDECĂTOR, CU ROMÂNIA, ÎN ȘI DIN VIITOR, ZIDITOARE DE SUFLET

 

 

~*~

 

Mă române om frumos, om de pace și pâine vrednic și de ce nu te mai rogi pentru ceilalți, Nătăflăleți și Moaie-pome manifestându-te cu renume din nou artist generos și frumos făimos sănătos

ca român, altruist, frate între frate ca român generos și frumos,

din semeți Carpați, adevărat român,

în ceea ce iubiree și unde, că și Dumnezeu e, că sunteți, pentru celalalt, că sunteți, că mă române ca o floare ești, Ben, binecuvàntare de și de povești, cu fața ca un soare

cu fața către soare

și cu capu-n sus îndreptat către Isus, cu viață și adevăr,

cu rost pentru neamul meu

și cu minte provita, pentu Dumnezeu,

cu multi efect cu infinitul de om absolut apropiat de obiect,

de țărișoarea mea,

că pe față ți scrisă propria încurajatoare, senină viață

(cum ți fața, așa ți viața)

și ca român nu poți fi rău, în sânul său, Ben al meu și a lui Ming, prin intâmplare, hazard

și la a ta muiere lapte și de miere

ca mireasă-nevastă sărind peste gard la leu sau leopard,

ca să cauți profundul Ben-men,

păstorul blând și ce fericită întâmplare fericită,

că ești o fericită, promovată, în carte ca din întâmplare, cu multa binecuvântare de România profundă și mare,

cu temperament intilegent, în dar din dar cu har făcând rai pe străinul plai de rai.

 

~*~

PAVEL RATUNDEANU-FERGHETE











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu