Deprostificarea
României
Prof.
univ. dr. Gheorghe Piperea
03
Aprilie 2022
România are urgent nevoie de un amplu și
ferm susținut proces de deprostificare a funcției publice și a demnităților
obținute prin alegeri „democratice”, de zeci de ani controlate de serviciile
secrete.
De ani de zile, regresul cognitiv al celor
care ocupă funcții sau demnități publice este neabătut. Establishment-ul
politic, birocrația și tehnocrația din România se prostifică în mod continuu.
De aceea, este pe deplin justificată afirmația din 2020 a lui Andrei Marga,
conform căreia trăim într-o prostocrație, adică într-o tiranie a proștilor.
Este de adăugat și un flux neîntrerupt de impostori care se ratașează parazitar
la banul public, covârșind cu sinecuri, conflicte de interese și corupție tot
ceea ce nu au reușit să preia ostil multinaționalele (și să transforme totul în
rente, privilegii și monopoluri).
De doi ani trăim într-o țară a
fărădelegii. Proștii s-au străduit să lupte cu plandemia, impostorii s-au
prefăcut că luptă cu plandemia, păpușarii au făcut melearde din plandemie, iar
profitorii, sute de meleoane. Între timp noi, ceilalți, am suferit, am păgubit,
am falimentat, ne-a luat depresia, am fost segregați, diabolizați, pedepsiți
pentru delict de opinie și am fost aruncați extra muros, ca niște primitivi și
sălbatici ce aflăm, ca niște nesupuși care nu înțeleg minunatele beneficii ale
“progresului”.
Ca
să nu credeți că cele de mai sus sunt poezie, vă dau câteva exemple:
- în România nu a fost niciodată oficial
declarată epidemia; în cei doi ani de plandemie s-a mers pe credința lui Arafat
& Co. în recomandarea O.M.S., care a zis că e pandemie, în condițiile unei
rate de morbiditate de sub 2% și de mortalitate de sub 0,1%; printr-o hotărâre
a C.N.S.U. din august 2020, s-a „certificat” existența pandemiei și în România,
la 5 luni de la declararea stării de urgență; acea hotărâre a C.N.S.U. a fost
anulată de justiție, deci nici măcar acea penibilă „certificare” nu mai există;
nicio restricție sau anulare de drepturi și libertăți pe acest „temei” nu a
fost și nu este justificată, cel puțin din perspectiva art. 53 din Constituție
și a art.15 din C.E.D.O.;
- absolut toate cele 24 de hotărâri de
guvern de prelungire a stării de alertă au fost anulate în justiție; nimic din
ceea ce s-a impus, dispus, restrâns, cumpărat fără licitație, amendat, închis
(spitale, clinici, asimptomatici), mutat, angajat peste mână și pe sinecuri,
recompensat (cu salarii, bonusuri, sponsorizări, eroificare la tv sau în
rețelele de socializare), sancționat ca delict de opinie etc. nu a afost legal
și nici legitim;
- cel puțin 5 dintre hotărârile C.N.S.U.
au fost constatate în justiție ca inexistente, pe motiv că nu erau publicate în
Monitorul Oficial; peste 100 de astfel de hotărâri au fost în această situație
- acte inexistente dpdv legal și constituțional, pe motiv de nepublicare; am
fost conduși pe acte normative confidențiale, ca în dictaturile militare;
- ultra-notoriul „șef” al D.S.U. nu este
șeful D.S.U., pentru simplul fapt că nu a existat un act de numire a sa în
această funcție, semnat de un premier; recenta hotărâre a Curții de apel Alba
Iulia, autoritate judiciară de rang înalt a României, a constatat că așa -
numitul „comandant al acțiunii” nu este reprezentantul legal al D.S.U., neavând
dreptul să semneze acte juridice în numele și pe seama acestei instituții (cu consecința
că, pentru semnăturile de până acum pe asemenea acte, respectivul este pasibil
de închisoare pentru fals și uzurpare de calități oficiale); cu toate acestea,
D.S.U., prin semnătura acestui impostor, care a uzurpat chiar și atribuțiile MS
în domeniu, a făcut cheltuieli de miliarde de euro cu dispozitive sanitare
(măști neconforme, izolete izolate și uitate prin magaziile statului,
ventilatoare nerecepționate), cu tot felul de active (elicoptere, avioane,
camioane, spitale de campanie niciodată utilizate) și cu tot felul de sinecuri
(peste 8000 de inși au fost suplimentar angajați în structura D.S.U.);
- bețivul și infractorul dovedit (de
justiția americană) Cîțu, în afară de faptul de a fi îndatorat România și
generațiile viitoare cu 60 de miliarde de euro pentru a „lupta” cu acest „virus
nenorocit”, uitând să declare epidemie, a pre-cumpărat 120 de milioane de doze
de ser experimental, din care a utilizat cca 10 milioane, a aruncat (pentru că
au expirat) 2 milioane, a vândut 2 milioane și a donat 0,5 milioane; diferența,
complet inutilă, urmează a fi achitată până în 2023 - articolul din linkul
anexat vorbește de suma de 1 miliarde de euro, dar costul va fi mult mai mare;
în afară de faptul că acești bani vor fi achitați, cel mai probabil, în urma unui
proces la I.C.S.I.D. (unde corporațiile câștigă nu numai prețul, ci și
despăgubiri care dublează prețul, plus costuri judiciare de zeci de milioane de
euro), dozele care au fost livrate și au rămas neutilizate trebuie distruse
ecologic (nu se pot arunca, pur și simplu, la tomberon), cu costuri extrem de
mari; așadar, suma de 1 miliard estimată de ziariști este optimistă – eu cred
că va fi triplă.
O întreagă populație a fost prostită,
culmea, de niște proști și impostori, cu priză la păpușari. Dar totul a avut o
motivație mult mai enervantă. Din toată această nebunie totalitară, au câștigat
profitorii și intermediarii. Credeți că cele 120 de milioane de doze au costat
doar prețul expus de ziariști? Păi, au fost costuri de depozitare și stocare la
minus 80 de grade, costuri de transport și distribuție, costuri cu
aranjamentele financiare și, desigur, costuri cu intermedierea și consultanța.
Zeci sau chiar sute de milioane de euro suplimentari.
Desigur, au fost mulți naivi, idioți utili
și chiar proști de-a binelea și în rândurile populației. De exemplu, unii au
crezut că serurile acestea experimentale sunt gratuite. Unii, auto-pictați ca
elite progresiste și persoane dăștepte, au susținut chiar că
primitivii/medievalii care refuză minunatul ser (injectat “gratis”…) ar trebui
obligați să își achite din propriul cont/buzunar costurile spitalizării în caz
de boală. Asta în condițiile în noi, medievalii și primitivii, am achitat și
achităm taxe, impozite și contribuții din care s-au achitat (și se vor achita) serurile
„gratuite”. Ca să poată proștii fuduli și idioții utili să își procure codul
Q.R., chestia aia totalitară care le dădea acces la fast food-ul din mall (unde
să se poată așeza la masă, printre pădurile de scaune goale, pentru a plescăi
fericiți și cu zgomot din buze, pentru a le face în ciudă ne-înțepaților…) am
plătit și vom plăti noi injecțiile cu ser „gratuit”. Dar, ce să faci, așa e
când te uiți în oglindă și nu vezi un prost și un infatuat, ci un erou care
luptă pentru supraviețuirea bunicului, salvarea planetei și pedepsirea
exemplară a putinismului.
Știu că e lung și greu textul de mai sus.
Așa că rezum: România are nevoie urgent de deprostificare.
P.S. Hotărârile Comitetului Național
pentru Situații de Urgență, atât cele cu efecte directe, cât și cele care stau
la baza hotărârilor de guvern referitoare la pandemie (inclusiv la starea de
alertă), nu sunt publicate nicăieri, nici în Monitorul oficial, nici pe
site-urile oficiale. Aflu asta de la Avocatul Poporului, care tocmai ce a avut
o declarație în acest sens la tv.
Potrivit Constituției și Legii tehnicii
legislative nr.24/2000, un act normativ care nu este oficial publicat este nu
numai nul de drept, este inexistent. Rezultă că restricțiile de drepturi și
măsurile liberticide luate în pandemie nu numai că sunt anti-constituționale,
dar sunt și impuse prin acte normative inexistente legal!
Dacă nici acesta nu este un motiv de
demisie/demitere a lui Arafat, Cîțu, Voiculescu, Orban, Iohannis & Co.,
atunci eu sunt patriarhul ecumenic. Culmea ironiei negre este că statuile
pandemice, politrucii pandemici și influencerii pandemici, inclusiv feisbuc, ne
cer să ne bazăm doar pe informații și știri oficiale.
Și cică să ne încredem numai în știri și
informații oficiale. Care știri oficiale, alea care nu respectă arhitectura
instituțională a Statului român? Care știri și informații oficiale, alea care
nu există legal?
Notă –
„Dacă impostorul acesta nu a fost șeful
D.S.U., (uzurpare de calități oficiale), ar fi imposibil să-și fi manifestat
impostura inclusiv in alte acte, și anume în cele de studii? Știți cazul
binecunoscut al liceanului de la „Sănătate”, deci nu e imposibil să existe la
vârf și alți impostori! Ar fi magnific dacă doamna Mona Petruț ar cere în
instanță, la Alba Iulia, pe 9 mai, ca Arafat să demonstreze că a obținut
licența de medic (sau echivalarea studiilor de atunci cu licența post ‘90) la
„Institutul de Medicina și Farmacie” din Cluj Napoca unde spune ca a absolvit!
M-am uitat pe net si am găsit patru surse:
- Wikipedia, unde nu scrie anii între care
a studiat, ci doar: „Alma Mater, Universitatea de Medicina si Farmacie din
Targu Mures. Profesie - medic anestezist”.
- CV-ul lui de pe site-ul M.A.I. unde la
fel nu sunt specificați anii între care a studiat medicina[1].
Scrie doar atât: „Diploma, doctor-medic
1989, Institutul de Medicină și Farmacie Cluj Napoca-România”[2].
--------------------------------
[1]
https://www.mai.gov.ro/wp-content/uploads/2021/10/CV-Raed-Arafat-Romana-2021.pdf
[2]
https://www.activenews.ro/opinii/Intrebarea-Cititoarei-Daca-Arafat-minte-ca-e-sef-DSU-cu-acte-desi-nu-e-de-unde-stim-ca-are-licenta-de-medic-In-Registrul-CMR-scrie-negru-pe-alb-ca-nu-are-drept-de-practica-Dar-a-avut-vreodata-173613
1 aprilie 2022.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu